Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
(Är jag ensam om att reversera tillbaka till ngt neandertaliskt mentalt tillstånd när jag ser tuttar?)

Jag skulle snarare vilja hävda att den kille som inte gör det är väldigt ensam, alternativt ghej eller kastrerad:gnissla

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Trosorna är köpta på Hennes & Mauritz iallafall så mycket ser jag. Vart är BH:n hade du inte råd med den? ;D

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Ja bara för en tjej vågade lägga ut lite mer vågade bilder än de andra ska brudarna som vanligt hoppa på henne med taskiga kommentarer.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ja bara för en tjej vågade lägga ut lite mer vågade bilder än de andra ska brudarna som vanligt hoppa på henne med taskiga kommentarer.

ja shit, för ni killar e grymt mycket bättre eller hur!!!?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Min kommentar va inte taskig, jag har oxå dom där trosorna och dom är hur sexiga som helst. Hon behöver inte ha råd med BH med dom där boobisarna. Let them swing. ;)

H&M har inga större storlekar på BH, kan vara därför!

Det har dom visst det...hon borde ha en C eller D-kupa och jag vet personligen att just den BH:n finns i D-kupa. :gnissla:rolleyes:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det har dom visst det...hon borde ha en C eller D-kupa och jag vet personligen att just den BH:n finns i D-kupa. :gnissla:rolleyes:

Okej, så ofta shoppar jag inte BH på H&M, men dom har jävligt kasst med stora storlekar där, det där kan väl kanske vara undantaget då, men jag gissade på D och det har jag aldrig sett där.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Det ligger faktiskt lite i vad han säger... Ok att det är väldigt vågat och kanske lite förknippat med WT att fläka ut sig sådär, men inte har man väl gjort sig förtjänt av idiotförklaringar från höger och vänster bara för att man bjuder på sig själv?:va

Och nej, jag kan faktiskt inte minnas att några killar blev kallade idioter i tjejtråden, fastän att en del nästan ställde upp helnäck (om nu inet någon till och med gjorde det??):)

Upp till bevis!:D :rolleyes:

Last edited:

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Det ligger faktiskt lite i vad han säger... Ok att det är väldigt vågat och kanske lite förknippat med WT att fläka ut sig sådär, men inte har man väl gjort sig förtjänt av idiotförklaringar från höger och vänster bara för att man bjuder på sig själv?:va

Och nej, jag kan faktiskt inte minnas att några killar blev kallade idioter i tjejtråden, fastän att en del nästan ställde upp helnäck (om nu inet någon till och med gjorde det??):)

syftade du på min duschbild jag la upp??? :)

Jag uppfattade inga negativa komentarer iaf, lite tvärtom tillochmed.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Okej, så ofta shoppar jag inte BH på H&M, men dom har jävligt kasst med stora storlekar där, det där kan väl kanske vara undantaget då, men jag gissade på D och det har jag aldrig sett där.

Hoppas inte detta ses som reklam nu bara:
http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_UND_BHTOP&shoptype=S
Se tex sida fyra, grön/vita BH:n. :)

Du får fråga min kille eller bedömma efter hjälmbilden. :rolleyes:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Ja det är faktiskt jag, min polare och jag hade tråkigt på jobbet och snodde killens hjälm och handskar och lekte lite. :gnissla

Haha, där ser man!:D :tummenupp Trodde bara att det var nån bild ni hittat på nätet och sådär:D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

har inte sagt något elakt om att hon fläkt ut sig. syftade mer på att killarna va lika duktiga på att tala förnedrande/skit om tjejerna som visat sig som tjejerna är att snacka skit om tjejerna. :tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
har inte sagt något elakt om att hon fläkt ut sig. syftade mer på att killarna va lika duktiga på att tala förnedrande/skit om tjejerna som visat sig som tjejerna är att snacka skit om tjejerna. :tummenupp

Ok, jag förstår!:tummenupp

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra

Nej! alla är kassa, kille som tjej. Det är bara du som är så jävla bra så vi andra ser så dåliga ut i din närhet!

Min kommentar va inte taskig, jag har oxå dom där trosorna och dom är hur sexiga som helst. Hon behöver inte ha råd med BH med dom där boobisarna. Let them swing. ;)

tror inte det handlar om att ha råd eller inte! fanns ett syfte tydligen att lägga upp en bild på sig utan BH

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...