Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Ni som kommer att klaga på detta inlägg har förmodligen aldrig haft en mysig kväll med en dam med bröst som har kostat mer än en R1 -04 :D:D:krama:gnissla :rofl

Nu klagar jag visserligen inte, men jag kan ju ändå säga att jag har haft en mysig kväll med en sådan dam, och jag vete tusan om det var så speciellt ändå. Bättre att titta på än att känna på.

Nej tacka vet jag naturliga bröst, fast å andra sidan är jag ju ändå relativt ung, kanske jag har en annan åsikt om 25 år när man inte får mysa med uppnosiga ungdoms-:tuttar längre.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Småluder som gillar att klä sig i svart, lyssnar på dålig musik, tycker synd om sig själva, hatar alla som inte klär sig i svart, skär sig i armarna i brist på vettiga saker att göra. En nutidens punkare helt enkelt, lite yngre bara och de har oftast fått för lite stryk av föräldrarna.
Om du nu inte visste vad det var, av din fråga att döma. Tjejen på bilden ser ut som ett emo-luder då hon har skurit sig själv och har "tyck-synd-om-mig"-looken.

MadAx

Fort och fel
Gick med
28 Aug 2005
Hoj
Triumph 675
Småluder som gillar att klä sig i svart, lyssnar på dålig musik, tycker synd om sig själva, hatar alla som inte klär sig i svart, skär sig i armarna i brist på vettiga saker att göra. En nutidens punkare helt enkelt, lite yngre bara och de har oftast fått för lite stryk av föräldrarna.
Om du nu inte visste vad det var, av din fråga att döma. Tjejen på bilden ser ut som ett emo-luder då hon har skurit sig själv och har "tyck-synd-om-mig"-looken.

Jo då jag förstod det, men vad står förkortningen EMO för(ordagrant).:va
Men tack för den tydliga förklaringen.:Bugar

Last edited:

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Last edited:

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
..långa tjejer e bara :zpy
Över 175 e bara groteskt :Rockbanan

Bara för att du är uppvuxen ett bord... :va
Men det är lugnt, jag kan lätt ta över alla vackra, charmiga och härliga tjejer som du struntar i bara för att de är "för långa". :tummenupp
Så får du ta alla kortisar, då jag inte vill få ryggskott bara för att jag vill krama min tjej.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag är 186cm lång och har inga problem med tjejer som är längre än mig...

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Så länge de når upp till diskbänken så spelar ju längden ingen roll..

Man ligger ju allt som oftast ner när man brukar dem iaf.

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Bara för att du är uppvuxen ett bord... :va
Men det är lugnt, jag kan lätt ta över alla vackra, charmiga och härliga tjejer som du struntar i bara för att de är "för långa". :tummenupp
Så får du ta alla kortisar, då jag inte vill få ryggskott bara för att jag vill krama min tjej.

ifs e bara 185cm :(
...men min poäng är mer att man kanske gosar lite i sängen..'brotta sig lite' o så...hamnar i doggy (d gör man alltid)....är i full gång att njuta...när du tittar ner i mörkret och ser................................................

Bifogat

• rihanna_portrait2.JPG
    rihanna_portrait2.JPG
    10.2 KB · Visningar: 139

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
ifs e bara 185cm :(
...men min poäng är mer att man kanske gosar lite i sängen..'brotta sig lite' o så...hamnar i doggy (d gör man alltid)....är i full gång att njuta...när du tittar ner i mörkret och ser................................................

Då är längden ditt minsta problem.
Sensei Nisse says:
Kör klart.
Spring.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati