Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Ort
Göteborg
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Kelly SLater är väl hunken som är nr 1 på surfing, eller va för ett par år sen?! Kanske ska lägga upp han i tjejtråden. :D

ett par år sen? ett par 10år sen snarare! dude is old.....
trodde tjejer var ute efter yngre killar...med hälsosammare spermieproduktion mm.....
näe..nu e jag besviken på dig Money :p trodde du var en riktig pojkvaskermissbrukare...ohh the disapointment.....:näsblod


sen e d juh allmänt känt att han har en vårtbitares IQ....
men visst...släng du upp din K.Slater och dregla på !

Till skillnad från oss killar som gärna lyfter fram personligheten i dessa tjejer vars bilder slängs upp på detta forum!
lär er av oss...var inte så ytliga :hihi
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
ett par år sen? ett par 10år sen snarare! dude is old.....
trodde tjejer var ute efter yngre killar...med hälsosammare spermieproduktion mm.....
näe..nu e jag besviken på dig Money :p trodde du var en riktig pojkvaskermissbrukare...ohh the disapointment.....:näsblod


sen e d juh allmänt känt att han har en vårtbitares IQ....
men visst...släng du upp din K.Slater och dregla på !

Till skillnad från oss killar som gärna lyfter fram personligheten i dessa tjejer vars bilder slängs upp på detta forum!
lär er av oss...var inte så ytliga :hihi

jo ja såg d, han e fan gammal o skruttig nu, o ballögd osså. :D:D

nä, inga småglin här inte. d ska vara riktiga män, sen att d inte har med åldern att göra är en annan femma. :tummenupp

hahhaha ja om personligheten sitter i bopparna så har dom väldigt stora personligheter. :D:D:tuttar
 

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Ort
Göteborg
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
jo ja såg d, han e fan gammal o skruttig nu, o ballögd osså. :D:D

nä, inga småglin här inte. d ska vara riktiga män, sen att d inte har med åldern att göra är en annan femma. :tummenupp

hahhaha ja om personligheten sitter i bopparna så har dom väldigt stora personligheter. :D:D:tuttar


va faen betyder ballögd ?

ffs..dra inte alla över en kant....jag var redan på tjejer i din ålder när jag var 17 :p
Manlig nog för de peddosen....(o då talar jag inte om den persiska mattan som pryder bringan :p)

varför skaffa fin Iphone skal...när man saknar luren ?
...så känner jag för de flesta 'snygga' tjejer.....bara ett skal...sen ska allt komma av sig själv....
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
va faen betyder ballögd ?

ffs..dra inte alla över en kant....jag var redan på tjejer i din ålder när jag var 17 :p
Manlig nog för de peddosen....(o då talar jag inte om den persiska mattan som pryder bringan :p)

varför skaffa fin Iphone skal...när man saknar luren ?
...så känner jag för de flesta 'snygga' tjejer.....bara ett skal...sen ska allt komma av sig själv....

han skelar. :D

så med andra ord vill du ha 50+ nu? :D
 

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Ort
Göteborg
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
han skelar. :D

så med andra ord vill du ha 50+ nu? :D



:( ...............................................................jag skelar oxå :(





men inte mkt..lite bara...folk säger att d e charmigt..men d e bara bullcrap som jag fick bekräftat...nu...igen....!

30+ e najs........men d e inte många 30+åringar som vill ha oss ballögda killar att göra. Vi uppfyller inte de genetiska kraven för att få para oss med dessa tjejer........
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
:( ...............................................................jag skelar oxå :(





men inte mkt..lite bara...folk säger att d e charmigt..men d e bara bullcrap som jag fick bekräftat...nu...igen....!

30+ e najs........men d e inte många 30+åringar som vill ha oss ballögda killar att göra. Vi uppfyller inte de genetiska kraven för att få para oss med dessa tjejer........

bildbevis, tack!
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
wtf...på skelningen ?

slänger upp en när jag kommer hem...står på jobbet.

mjaaa.......oki...men ni får inte garva åt mig!

hahah på dig går bra, behövs ingen närbild på skelningen. :D:D:D

lovar inte skratta. :)
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Skaffa ett rum. :fakta Mer bilder tack.

ducati_girls_04.jpg
 

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Ort
Göteborg
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Skaffa ett rum. :fakta Mer bilder tack.
Låter som att du vill va med på ett hörn :p

jo jag förstod d, ja mena att du kan ta en helbild. inte zooma in på skelningen. :D

ska jag olja in mig i babyolja med ?...eller vad har fröken för krav ?
sen får du glida förbi 'bilder på medlemmar' o glo in bilden. tänker inte sätta upp d här...folk tror juh redan en massa!
Hade ändå lovat mig själv och slänga upp nått roligt så 'Sideshow Bushido' kan garva åt mig med....
känner redan nu att jag kommer o bli utskrattad :banana
men wafaen....jag bjuder på d :tungan
 
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Skaffa ett rum. :fakta Mer bilder tack.
Låter som att du vill va med på ett hörn :p



ska jag olja in mig i babyolja med ?...eller vad har fröken för krav ?
sen får du glida förbi 'bilder på medlemmar' o glo in bilden. tänker inte sätta upp d här...folk tror juh redan en massa!
Hade ändå lovat mig själv och slänga upp nått roligt så 'Sideshow Bushido' kan garva åt mig med....
känner redan nu att jag kommer o bli utskrattad :banana
men wafaen....jag bjuder på d :tungan

inga krav alls. :)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top