Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Fake.

Samma brud:
(tror jag)

Ahhhhhhh :brinnerup Jävlar vad hon måste fått stryk av fulpinnen, vad triggar en tjej till att träna så att hon ser ut sådär, och kan ingen tala om för henne att hon ser för jävlig ut med sminket? Fyfan, det är så man blir förbannad :mad:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fake.

Samma brud:
DSC_7634.jpg

(tror jag)

Det där såg ju bara ännu jävligare ut:zpy

Gabor

Guest
Finns någon träningsbrud här på SH som liknar det där..inte snyggt...:rolleyes:

MikkE

Guest
snygga töser i all ära MEN jag skulle vilja utlysa lite mer bildkvalitet...=inga suddiga bilder...:glömdet sen får dom gärna vara klickbara så man kan få en större/bättre bild i ny flik/fönster :tummenupp
När ska du leverera då? Dessutom är dessa bilder i största upplösningen jag orkade hitta.

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
snygga töser i all ära MEN jag skulle vilja utlysa lite mer bildkvalitet...=inga suddiga bilder...:glömdet sen får dom gärna vara klickbara så man kan få en större/bättre bild i ny flik/fönster :tummenupp

Och kanske skippa att ta med bilderna i citaten. :rolleyes:

Brink_of_Sweden

All.Cops.Are.Bastards
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Yamaha YZF R1 -08
När ska du leverera då? Dessutom är dessa bilder i största upplösningen jag orkade hitta.

jag har levererat i denna tråden...dock så har ja annat o göra än o sikta på "lägg upp flest bilder i Vad säger ni killar tården" :krama

Och kanske skippa att ta med bilderna i citaten. :rolleyes:

endast för att det inte skulle ske ngt misstag om vilken bildserie det gällde...:tungan men det är klart kunde bara tagit med BILDEN i fråga...lovar bättra mig...:krama

Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
:rofl :hihi :D

Jag tänkte först att jag skulle kommentera och kritisera kommentarerna i stil med "katolsk körpojke på 80-talet".... men så scrollade jag lite i tråden... kändes helt plötsligt jävligt onödigt :D :D :hihi :hihi :tungan

P.S ge fan i att klaga på Rihanna, hon är HET! :) vill ni posta in era tokyo hotel bilder och dreggla så starta en egen tråd att göra det i :tungan ;)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
P.S ge fan i att klaga på Rihanna, hon är HET! :) vill ni posta in era tokyo hotel bilder och dreggla så starta en egen tråd att göra det i :tungan ;)

Kunde hon bara skaffa en frisyr så skulle hon se bra ut, men korta håriga tjejer är ju ingen höjdare :gnissla

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
I beg to differ. Tjejer som kan ha kort hår är mer coola/heta brudar än tjejer som "måste" ha långt hår.

Men du får mer än gärna posta bildbevis to prove me wrong :hihi

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
I beg to differ. Tjejer som kan ha kort hår är mer coola/heta brudar än tjejer som "måste" ha långt hår.

Men du får mer än gärna posta bildbevis to prove me wrong :hihi

Tyvärr, jag hittade ingen bild som gjorde de korthåriga tjejerna rättvisa, de såg ut som stryk hela bunten :D
Nädå, men hon är så jävla överstylad så man mår illa och som sagt så ser hon ut som en liten tomboy... Men hon KUNDE vara toppmaterial med en annan frisyr än Robyn-frilla, det behöver inte vara långt bara för det. Hon har ju grym kropp :drool

POLECAT

Ny medlem
Gick med
26 May 2008
Hoj
HD Sportster 48 2012
enjoy

Bifogat

• makita-0200.jpg
    makita-0200.jpg
    77.8 KB · Visningar: 283
  • sb-01-220.jpg