hehe tyckte hon såg väldigt skitnödig ut.![]()
Tyckte det såg ut som om "hon" hade pung.
Eller bara mycket buske...
Alla vet att Lady Gaga har manliga könsdelar.
Sådana här finns på riktigt.
Efter att ha tillbringat jul och nyår i Beijing, kan jag bara säga att nattklubbarna hemma i sverige ter sig ganska bleka ut i jämförelse...
Efter att ha tillbringat jul och nyår i Beijing, kan jag bara säga att nattklubbarna hemma i sverige ter sig ganska bleka ut i jämförelse...
När jag blir kung så jag lagstadga att alla kvinnor upp till 35 ska ha skoluniform året om![]()
Fast som på dom där bilderna ser ju inte dom riktiga skoluniformerna ut, det vet du va?
Perfekt. Då kan dom hålla sig där.![]()
Det är nog lika bra det.
I nattlivet i Beijing kan tjejerna gå klädda sådär utan problem, eftersom att alla sköter sig, även när de är fulla. De blir inte antastade på samma sätt som det skulle bli på krogen här hemma.
Det jag kommer att sakna mest är nog att man kan gå ut och ha kul och samtidigt slippa allt jäkla bråk och stök som alltid ligger och jäser under ytan här hemma. De har inte ens ordningsvakter på samma sätt som vi har på krogarna här hemma. Under hela min vistelse i Beijing (17 dagar), såg jag aldrig något bråk och stök i nattlivet och då han jag med allt från de skummaste barerna till de bästa nattklubbarna. Då jag hade kontaker med locals så undvek vi de ställen som västerlänningar normalt besöker, vilket var jäkligt kul. De gånger som man såg västerlänningar som var ute och festade så kände man sig inte direkt stolt över att vara västerlänning.
Bli student och håll dig på studentställena i sverige. Under alla åren jag pluggat och sprungit på studentpubarna i linköping så har jag sett max 5 gruff och jag minns ingen gång då jag sett ett slag utdelas. Inte beror det på att studenter är nyktrare direkt. Nä det är något fel på en del av befolkningen och det verkar som om det felet hindrar de individerna att ta sig till högskolorna.
Bli student och håll dig på studentställena i sverige. Under alla åren jag pluggat och sprungit på studentpubarna i linköping så har jag sett max 5 gruff och jag minns ingen gång då jag sett ett slag utdelas. Inte beror det på att studenter är nyktrare direkt. Nä det är något fel på en del av befolkningen och det verkar som om det felet hindrar de individerna att ta sig till högskolorna.
Hur kommer det sig då att de blir som alla andra neandertalare när de tagit examen?![]()
Näe, fjuniga humanister och genusvetare brukar inte gruffa.
http://www.vk.se/Article.jsp?article=164567
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand