MikkE
Guest
WTF? Är det såna tjejer du tror jag tycker är snygga kan du inte kollat på många av bilderna jag lagt upp.
..men det gör inget. Alla kan inte lyckas.![]()
Ja va fan...
Vad ska vi göra Plåtis?
WTF? Är det såna tjejer du tror jag tycker är snygga kan du inte kollat på många av bilderna jag lagt upp.
..men det gör inget. Alla kan inte lyckas.![]()
Bild nr 8 On the beach.![]()
Såja såja, lugna sig nu. Vila ögonen på det här istället (OBS! vill bara poängtera det att jag här har valt ut bilder som jag TROR kan falla herr plåtis i smaken. Gör de inte det så får han ursäkta så mycket, men vi delar inte särskilt många preferenser så det var inte helt enkelt att välja utifrån din smak när jag inte har samma smak själv):
Jag har alltid gillat dom med en snygg framsida, och det blir inte mycket snyggare än en springer med bateslykta!
Tänkte nog att den kunde passa ja!![]()
Tjejen har jag inte ens tänkt kommentera då hon säkerligen är i min dotters ålder...
Det känns lite sleazy.
Vart är alla bilderna där tjejerna inte ser ut som lösaktiga små horor hela tiden?
typ, tjejer i heltäckande maskeradkostymer?
![]()
Nu ska vi inte överdriva här, men de får gärna se lite mer ut som ett gäng kåta vanliga tjejer och inte ett par välbetalda luder. Men det är bara vad jag tycker, man kanske måste vara porrskadad för att uppskatta såna där flickor och jag är tyvärr inte det![]()
Nu ska vi inte överdriva här, men de får gärna se lite mer ut som ett gäng kåta vanliga tjejer och inte ett par välbetalda luder. Men det är bara vad jag tycker, man kanske måste vara porrskadad för att uppskatta såna där flickor och jag är tyvärr inte det![]()
Jag gillar mörkhåriga tjejer. Gärna med nån snygg tatuering.
Gillar inte alla dessa superblonderade silikonbrudar som dyker upp emellanåt. De ser ju bara ut som billiga blåsta bimbos, tagna direkt från nån porrfilm. Inte min smak.
Smaken är som baken, tur är väl det!![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |