Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
Ni killar är värre än tjejer, klagar på ALLT! Du får se en RIKTIG röv, inte en plast eller tillgjord/retusherad röv o du klagar på kvaliten på min kamera. :huvet

Vi tjejer har iaf hyfs nog att säga till killarna att deras bilder duger även om alla inte är 10 poängare. :brinnerup

darling dina ögon vill jag fördjupa mig i din kropp vill jag åtrå

din röv :tummenupp

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Äntligen har tråden fått lite tjejer från den verkliga världen, jag satt och funderade på det igår.
I andra tråden så postar killarna hej vilt, i den här känns det som en lottovinst varje gång man inte ser en retuscherad kändisbrud.
Fint :)

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
alicia
i like buts and i can not lie

d4f5k975gv2qoqijf63x.jpg

alicia_keys_vet_hur_man_gor_en_cool_show.jpg

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Ni killar är värre än tjejer, klagar på ALLT! Du får se en RIKTIG röv, inte en plast eller tillgjord/retusherad röv o du klagar på kvaliten på min kamera. :huvet

Vi tjejer har iaf hyfs nog att säga till killarna att deras bilder duger även om alla inte är 10 poängare. :brinnerup
Och där dog sista chansen att man själv skulle ladda upp en bild. Tjej: "Du är ju en 10-poängare (vilket efter hyfsavdrag betyder 5 poängare), eller iaf en 8-poängare (3 poängare). Lägg gärna upp fler bilder :dregla" (tjej kräks lite i munnen).

:näsblod :D

Klart man vill ha bildkvalite på en bild av en kvalitetsröv. Killar är enkla på det sättet. :lol

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Haha, jag menade ju att att man vill se bilden i bättre kvalité, inte att du hade en ful röv eller så :D Alla rövar duger så länge de är snygga och inte för stora :gnissla

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,

Men..

De finns nog nån..( :rolleyes: ) pojke här som kan hjääääälpa dig och hålla i en kamera för ett par schysta bilder med bra upplösning.....

Lr har jag fel?

Ps
Problem 1 kolon :
Alla Cheyor ser så " Kom hit'iga ut" på bild
Men är så "Stick i väg'iga" IRL

Suck" :död

Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Men..

De finns nog nån..( :rolleyes: ) pojke här som kan hjääääälpa dig och hålla i en kamera för ett par schysta bilder med bra upplösning.....

Lr har jag fel?

De testosteronstinna fjunen på siten skulle säkert ställa upp.

Tanken på att det finns en riktig tjej bakom bilderna gör att de alla dock sitter med hushållsrullen i högsta hugg så man kanske får vänta tills de rivit av det värsta.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
De testosteronstinna fjunen på siten skulle säkert ställa upp.

Tanken på att det finns en riktig tjej bakom bilderna gör att de alla dock sitter med hushållsrullen i högsta hugg så man kanske får vänta tills de rivit av det värsta.

Hahaha, klockren!

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Randombrudar från internet.

Ni får ursäkta.

Jag hade missat att vi bytt fokus från de vackraste kvinnorna i världen till randombrudar tagna med mobilkamera.

Men naturligtvis så skall jag ju då också dra mitt strå till stacken.

002.jpg

svartatrosor.jpg

img_1450.JPG

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...