Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Johanna

Guest
Då skulle du vart med när vi hade skinnställsprovning :brynad

Plussen rules :tummenupp :krama

haha ja ja:tungan de va varmt i provrummet o stället var tajt. tur att de fanns snälla killar som kunde hjälpa. du var ju min skinnställs hämtare. /slavdrivaren :D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Du är ju fan sjuk på riktigt Jörgen :D :yoparty

Som bitter evighetssingel har jag TS:s uppdrag att under dennes bortovaro tillse att hans häcklartråd inte hemfaller åt att i likhet med systertråden bli en parningstråd.

Men nu ska jag logga ut och gå hem från joppet. Så jag fruktar nu att det inte blir ngn hejd på era okristligheter här.:ätapiller

Last edited:

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Som bitter evighetssingel har jag TS:s uppdrag att under dennes bortovaro tillse att hans häcklartråd inte hemfaller åt att i likhet med systertråden bli en parningstråd.

Men nu ska jag logga ut och gå hem från joppet. Så jag fruktar nu att det inte blir ngn hejd på era okristligheter här.:ätapiller

Du behöver inte vara orolig... Jag har redan parat mig :tungan

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Nu undrar ni varför Jag hållit mig undan kanske? Jag har i kväll, tro det eller ej i min gubbsoffa hånglat med: en sjukt söt brunette, 20 jordsnurr, norra upplands smalaste midja och samtidigt kraftigaste svank och dessutom är hon både trevlig och smart!!! Då undrar ni förståss varför Jag likt förbannat är grinig. Hon gick hem så klart och här sitter jag nu själv i min 30-årskris med smala, håriga ben i soffan och skakar :mad: "kanske nästa gång" är en fras som löper likt ett mantra strax under fontanellen.

Lill-Erik

Depåkungen
Gick med
29 Sep 2008
Hoj
KTM 790 Adventure R, KTM 625 SXC
Nu undrar ni varför Jag hållit mig undan kanske? Jag har i kväll, tro det eller ej i min gubbsoffa hånglat med: en sjukt söt brunette, 20 jordsnurr, norra upplands smalaste midja och samtidigt kraftigaste svank och dessutom är hon både trevlig och smart!!! Då undrar ni förståss varför Jag likt förbannat är grinig. Hon gick hem så klart och här sitter jag nu själv i min 30-årskris med smala, håriga ben i soffan och skakar :mad: "kanske nästa gång" är en fras som löper likt ett mantra strax under fontanellen.

pic or it didnt happen!

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
R6:a 99:a

hahaha. Hade hon redan konstaterat att du inte var något att ha efter att ni hånglat?! Shit stackare kan inte va lätt för dig att hitta någon :p hahaha

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
hahaha. Hade hon redan konstaterat att du inte var något att ha efter att ni hånglat?! Shit stackare kan inte va lätt för dig att hitta någon :p hahaha

Jag provar konceptet "lära känna en chey nyktert och gå långsamt" för en gångs skull vilket förhoppningsvis leder till minskad ångest vid uppvaknande efter genomförd äventyrsnatt men förberedande datetande var resor mer omfattande än vad jag kom ihåg...:va

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Jag har just sprungit torsdagsmilen i vredesmod runt ett regnigt Kungsholmen. Jag har varit singel 11 år längre än dig :mad:
Som ärrad misantrop vill man helst inte vara ute och lubba när det är ljust, ty då sitter de där på parkbänkarna. De äckliga latte-paren...... och hånglar.

Så nu vet du vad du har att vänta :D

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
R6:a 99:a
Jag provar konceptet "lära känna en chey nyktert och gå långsamt" för en gångs skull vilket förhoppningsvis leder till minskad ångest vid uppvaknande efter genomförd äventyrsnatt men förberedande datetande var resor mer omfattande än vad jag kom ihåg...:va

Haha okej... verkar inte som du brukar lyckas så bra på fyllan om du vaknar upp med ångest :p
Nä lycka till med flickan :)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag tror att jag nekade öppet mål ikväll, pratade med en flicka och när vi skulle skiljas så säger hon "synd att du inte bor åt mitt håll, då hade vi kunnat gått med hundarna tillsammans", hon har hund o ja har hund. Men jag o min hund bor 2.5km åt andra hållet, och dum som man är så kände jag att hunden inte skulle behöva vänta 4min extra medans jag utförde min tömning. :rolleyes:

Så jag gick hem till mig istället för att följa med henne o "se" hennes hund...

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Jag tror att jag nekade öppet mål ikväll, pratade med en flicka och när vi skulle skiljas så säger hon "synd att du inte bor åt mitt håll, då hade vi kunnat gått med hundarna tillsammans", hon har hund o ja har hund. Men jag o min hund bor 2.5km åt andra hållet, och dum som man är så kände jag att hunden inte skulle behöva vänta 4min extra medans jag utförde min tömning. :rolleyes:

Så jag gick hem till mig istället för att följa med henne o "se" hennes hund...

Du tror??
Hon ville ju garanterat ha din åderpåle, inget snack om saken.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Du tror??
Vad kan man säga, man är hunden trogen sen 8år tillbaka. Dumm ihuvve som man är...

Du tror??
Å vad fan gör du vaken? Jag har nyss kommithem o ska gå o lägga mig nu, men du har faningen vettig ursäkt antar jag?

Last edited:

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Vad kan man säga, man är hunden trogen sen 8år tillbaka. Dumm ihuvve som man är...

Å vad fan gör du vaken? Jag har nyss kommithem o ska gå o lägga mig nu, men du har faningen vettig ursäkt antar jag?

tja vettig o vettig...

Jag jobbar, eller är på jobbet kanske passar bättre. :rolleyes:

Du behöver faktist inte bli arg. :D

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Du behöver faktist inte bli arg. :D

Jo, det behövde jag, beter man sig dumt så får man skylla sig själv.
Men däremot så var det nog inte dig jag skulle bli arg på. Men det förstod du nog. :)

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Jag har just sprungit torsdagsmilen i vredesmod runt ett regnigt Kungsholmen. Jag har varit singel 11 år längre än dig :mad:
Som ärrad misantrop vill man helst inte vara ute och lubba när det är ljust, ty då sitter de där på parkbänkarna. De äckliga latte-paren...... och hånglar.

Så nu vet du vad du har att vänta :D

Jo men jag skulle aldrig gå ut å springa. Ska de va någe för en karl det? Nästa år är åldern inne för en mercakombi och kan Jag tänka mig att ta den runt milen.

I övrigt får jag rejält med Utí vår Hage-vibbar av den bilden att du skyr (hur fan stavas det, shyr, schyr, sjyr?) dagsljuset för de där latteparen:D

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Men det var väl ett jefla gafflande och lite bilder i den här tråden då! :mad: ÖKA!

:hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...