Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag föredrar små fasta orginaltuttar men hon där var PSB(påsättbar) ändå.

En fleshlight är också påsättbar, likaså ett får. Men vill du ha dem i en tråd avsedd för ögongodis?:rolleyes:

Poängen med tråden är ju inte vem det rent potentiellt skulle gå att ligga med, för ligga får vi ändå inte göra. Tanken är ju liksom att det ska vara njutbart bara att titta på bilderna, och hennes tutt-ärr var inte vidare snygga någonstans. All I'm saying:)

Nu slutar vi spamma i tråden tycker jag. Här har vi Dame Helen Mirren som ung:tummenupp

Bifogat

• tumblr_kqizdgmgt81qzecl1o1_500.jpg
    tumblr_kqizdgmgt81qzecl1o1_500.jpg
    94.1 KB · Visningar: 185
Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Bara för att du börjar bli gammal och desperat:7peta Själv tycker jag att bröstförstoring ser för jävligt ut oavsett, sen får du kalla det kräsen eller vad du vill.

Jag är så gammal att jag inte är desperat längre, så jag håller med dig.

Inte för att jag skulle neka en horisontal-lambada om hon frågade, men det skulle jag inte ha gjort om hon hade kvar sina orginaltuttar heller...

Små naturliga vinner över förstorade alla dagar i veckan hos mig med.

Så nu gav du och jag ytterligare några tjejer komplex och ett svårt val, för nu vet tjejerna att killar gillar bomber, så därför borde dom förstora sina, men samtidigt säger vi att killar inte gillar köpestuttar, så hur ska dom göra? :va?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag är så gammal att jag inte är desperat längre, så jag håller med dig.

Inte för att jag skulle neka en horisontal-lambada om hon frågade, men det skulle jag inte ha gjort om hon hade kvar sina orginaltuttar heller...

Små naturliga vinner över förstorade alla dagar i veckan hos mig med.

Så nu gav du och jag ytterligare några tjejer komplex och ett svårt val, för nu vet tjejerna att killar gillar bomber, så därför borde dom förstora sina, men samtidigt säger vi att killar inte gillar köpestuttar, så hur ska dom göra? :va?

:tummenupp

(inte jag heller antagligen (om jag varit singel), men vem säger egentligen nej till sex om det inte är med typ en grävling eller något?:va Hade kunnat nuppa en bra mycket fulare tjej, men det är inte det som är poängen. Tråden är till för ögongodis, och hennes pattar var inget vidare. Så visst, ligga henne hade man väl kunnat. Men jag hade nog gjort mitt bästa för att varken titta eller klämma särskilt mycket på hennes bröst. Doggystyle funkar:tummenupp

:tummenupp

En tjej jag känner ytligt brukade vara hyfsat stor... Detta medför ju ofta hyfsat stora bröst, så även i hennes fall. Men, när hon började gå ner i vikt försvann vikten från i stort sett hela henne utom just brösten. Så vad hon transformerades till var en normalstor (perfekt kvinnlig kroppsform enligt mig, lite hull att ta i men inget valfläsk heller) tjej med fylliga och välformade naturliga tuttar. Inte överdrivet på något sätt, tvärtom väldigt väl proportionerat. Och det i kombination med ett vackert ansikte gjorde henne till en riktig babe:tummenupp Det som jag gillade med henne var att trots att hon gick från hyfsat överviktig och inte särskilt attraktiv till en kanonbrud så förändrades hon inte rent personlighetsmässigt. Hon var fortfarande samma trevliga och roliga tjej, och alla coola killar som tidigare pekat finger och skrattat åt henne men som nu var mer än lovligt intresserade gav hon blankt nobben, utan den minsta funderare:D :tummenupp
Kontentan av historien är hur som helst ett tips till tjejerna som vi just givit komplex: vill man nödvändigtvis ha stora tuttar så kan man ju alltid testa att först gå upp i vikt och sen banta:) Funkar för en del:)

Sen är det ju en annan sak att väldigt många tjejer är söta precis som de är och inte alls behöver förändra sig, men till de som ändå insisterar vill jag rikta ovan nämnda tips. Naturligt trumfar fake alla dagar i veckan:tummenupp

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Mindre text, mer bilder! :fakta

Emmanuelle Chriqui (känd från Entourage):

20061216-chriqui1wow.jpg

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Kontentan av historien är hur som helst ett tips till tjejerna som vi just givit komplex: vill man nödvändigtvis ha stora tuttar så kan man ju alltid testa att först gå upp i vikt och sen banta:) Funkar för en del:)

Det kanske funkar för en del, men i 99 fall av hundra så försvinner fettet från brösten också, medans skinnet fortfarande är för stort, vilket resulterar i att dom inte behöver BH, dom kan stoppa in tuttarna innanför byxlinningen...

Bäst är att spela dom kort man får, jag menar, jag har ju lärt mig leva med mitt enorma organ...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det kanske funkar för en del, men i 99 fall av hundra så försvinner fettet från brösten också, medans skinnet fortfarande är för stort, vilket resulterar i att dom inte behöver BH, dom kan stoppa in tuttarna innanför byxlinningen...

Bäst är att spela dom kort man får, jag menar, jag har ju lärt mig leva med mitt enorma organ...

hahahahahha du e så jävla bra! :D :krama

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Sant i och för sig, men plastikoperation blir fult i 100 fall av hundra;)

... Joråsåatteeh...:rolleyes: :hihi

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Ni kan få ta alla tuttar som ser ut att vara i bra storlek och form men som ser ut som två pungkulor när bh är av.. Då tar jag hellre någon som har bra form utan bh pga sillisar. Och de som har snygga tuttar utan bh som inte gjort ett boobjobb är få. Självklart föredrar jag naturliga tuttar. men snygga naturliga är svårt att hitta.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
låtsas-tuttar är skiten, den som säger något annat har antagligen inte provat. Är säkert oskulder allihopa!

Edit: inlägg #5000! Vad vann jag? :yoparty

Last edited:

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
låtsas-tuttar är skiten, den som säger något annat har antagligen inte provat. Är säkert oskulder allihopa!

Har iofs bara provklämt syntettuttar två gånger men det var då ingen upplevelse jag uppskattade. Det ena paret var stora och stenhårda och i det andra paret var det istället en siliconkula som slank mellan fingrarna som en hal tvål. Ingen av damerna ifråga ville iofs erkänna att dom köpt sig extrautrustning men en erfaren kännare lurar man inte så lätt. :D

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82

Jag tror du är sillis-oskuld som fäller en sån kommentar :)

Sillisar påminner inte ens om tuttisar så dom går fetbort!

Dock har jag fått skit av många tjejjisar pga min åsikt, liksom ALLA killar vill ha stooora stenhårda tuttisar med ett snitt under :hihi

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Låtsas-tuttar gör dåliga kuddar, för hårda.

Och så hålls naturliga på plats helt bra med, man ska inte gänga så förbaskat gamla brudar bara. :p

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Och där kom den också ja. Vad var det jag sa?:hihi

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Måste lägga mig tidigt utan sprit idag, ska hjälpa till och flytta imorgon bitti. Så upp med lite fin bajslåda nu dådå :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE