Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Tudor_66

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki gsxr 1000 08
Börjar det sina i inkorgen igen?

Får man be ödmjukast om att du skapar en ny "Jag tvättar din hoj i bikini"-tråd istället så kan fjunen dregla över halvdana IRL brudar där istället.

På så vis håller vi kvaliteten uppe på den här tråden och alla blir glada.

EDIT: För att få jättemånga fjun till din nya tråd kan du ju med fördel länka den härifrån!

Stick å brinn kanske?

Eftersom jag har den goda smaken att inte vika ut mig på Internet så kommer du aldrig veta hur stor eller liten min snopp är. Ville jag dessutom såra dina känslor skulle jag göra en psykologisk profil à la white trash fjortis söker uppmärksamhet hos svältfödda fjun på motor-site.

Men nu handlar det inte om dig utan helt enkelt om att jag inte vill se hel eller halvnakna randomtjejer. Alls.

Glad påsk själv!

Ett tips, titta inte i den här tråden..............
 
Last edited:

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Eftersom jag har den goda smaken att inte vika ut mig på Internet så kommer du aldrig veta hur stor eller liten min snopp är. Ville jag dessutom såra dina känslor skulle jag göra en psykologisk profil à la white trash fjortis söker uppmärksamhet hos svältfödda fjun på motor-site.

Men nu handlar det inte om dig utan helt enkelt om att jag inte vill se hel eller halvnakna randomtjejer. Alls.

Glad påsk själv!

läs en annan tråd än denna då och gör din psykoanalys på den istället. oftast är det ju så att de som försvarar size'n på sin penis i de flesta fallen verkligen har en liten penis. själv har jag inte de problemen då min lilla snorre inte har nån storleksbetydelse, utan det är VAD jag gör med den som är så sensationellt :D
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Onödigt med personpåhopp.
Fråga trådskaparen vad syftet med tråden är och red ut det istället.
 
Last edited:

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
det behöver inte bara vara GAMLA och bittra människor.... räcker med bittra :D
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
vit som ett lakan men tror ni överlever d. ;)

Mumma.

Du får helt enkelt börja vandra runt näck i solen så får du färg. :tummenupp

Börjar det sina i inkorgen igen?

Får man be ödmjukast om att du skapar en ny "Jag tvättar din hoj i bikini"-tråd istället så kan fjunen dregla över halvdana IRL brudar där istället.

På så vis håller vi kvaliteten uppe på den här tråden och alla blir glada.

EDIT: För att få jättemånga fjun till din nya tråd kan du ju med fördel länka den härifrån!

Men nu handlar det inte om dig utan helt enkelt om att jag inte vill se hel eller halvnakna randomtjejer. Alls.

Glad påsk själv!

Äh skitpåre.

Välldigt få bryr sig nog om vad du vill se, slut gnäll annars kanske jag lägger upp en bild... :3freak:lol
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Underligt, för större delen av de bilder som ligger ute i tråden är just på random brudar.

Det tycker du? Alltså att större delen av de bilder som är postade i tråden är vanliga tjejer som man springer på varje dag? Snittbruttan i Kållered?

Om alla kunde ta en titt på första inlägget, eller för den delen första sidan, och säg mig sedan om du passar eller inte.

Enligt mig så är det väl bara en bild där som matchar någorlunda i så fall.
 

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Det tycker du? Alltså att större delen av de bilder som är postade i tråden är vanliga tjejer som man springer på varje dag? Snittbruttan i Kållered?

Om alla kunde ta en titt på första inlägget, eller för den delen första sidan, och säg mig sedan om du passar eller inte.

Enligt mig så är det väl bara en bild där som matchar någorlunda i så fall.

Kollade, och kan inte riktigt bestämma mig för vad du syftar på som är felet, så förklara gärna.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det tycker du? Alltså att större delen av de bilder som är postade i tråden är vanliga tjejer som man springer på varje dag? Snittbruttan i Kållered?

Om alla kunde ta en titt på första inlägget, eller för den delen första sidan, och säg mig sedan om du passar eller inte.

Enligt mig så är det väl bara en bild där som matchar någorlunda i så fall.

Eftersom det inte är din tråd och det inte står skrivet att det bara ska vara plast och hittepåbrudar så kan du gå o kamma dig. :tummenupp
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Om alla kunde ta en titt på första inlägget, eller för den delen första sidan, och säg mig sedan om du passar eller inte.

Där står det: Eftersom vi killar som gillar tjejer med bra svank är en minoritet här på forumet så måste vi hålla ihop så här är en tråd för oss och och alla fina brewdar.

Så frågan är vad en gnällande kärring som du gör i tråden för oss killar som gillar tjejer med bra svank... :fatta! :såjaponken :smasha


Johanna Lundbäck

Johanna-Lundback-Nelly-13-804x1024.jpg


116074-0497_1_43968645.jpg


20100728061521178.jpeg




Ska man köpa en vit eller svart till tjejen... tror jag fortsätter kolla bilderna och funderar på saken ett tag till :tungan ;)

Johanna-Lundback-Nelly-2-804x1024.jpg


Johanna-Lundback-Nelly-1-804x1024.jpg
 

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Där står det: Eftersom vi killar som gillar tjejer med bra svank är en minoritet här på forumet så måste vi hålla ihop så här är en tråd för oss och och alla fina brewdar.

Så frågan är vad en gnällande kärring som du gör i tråden för oss killar som gillar tjejer med bra svank... :fatta! :såjaponken :smasha


Johanna Lundbäck

Johanna-Lundback-Nelly-13-804x1024.jpg


116074-0497_1_43968645.jpg
:banana

20100728061521178.jpeg




Ska man köpa en vit eller svart till tjejen... tror jag fortsätter kolla bilderna och funderar på saken ett tag till :tungan ;)

Johanna-Lundback-Nelly-2-804x1024.jpg


Johanna-Lundback-Nelly-1-804x1024.jpg


Blodbrist.:yoparty
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top