Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Vad är det som är manligt med att vara vältränad?

Tycker du då det är fjolligt att vara vältränad?:hihi

Men vältränad och kraftig synlig muskulatur är ju inte samma sak, kollar man på dom flesta olyperskorna ser dom ju inte ut på det viset och men kan ju knappast påstå att dom är otränade.
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Plåtnicke får gilla vad han vill, pungt. Själv tycker jag ju att man likagärna kan klämma på en killes biceps som på den donnans bröst, men det är ju bara jag... Jag gillar mjuka tjejer, det ska vara skönt att kramas och inte hårt:D
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Plåtnicke får gilla vad han vill, pungt. Själv tycker jag ju att man likagärna kan klämma på en killes biceps som på den donnans bröst, men det är ju bara jag... Jag gillar mjuka tjejer, det ska vara skönt att kramas och inte hårt:D

Absolut skall man få gilla vad man vill, men skulle min läggning vara kvarttons Afrikanskor skulle jag inte vara förvånad om resten av mänskligheten inte höll med.
 

sockan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Västervik
Hoj
Kawasaki zxr 400
Plåtnicke får gilla vad han vill, pungt. Själv tycker jag ju att man likagärna kan klämma på en killes biceps som på den donnans bröst, men det är ju bara jag... Jag gillar mjuka tjejer, det ska vara skönt att kramas och inte hårt:D

Det kan ju bli hårt på andra ställen om man kramas lite för mysigt.... ;)
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
karin_alm.jpg Träffade jag idag. Det du Plåtnicke. :)


Kan även tillägga att jag gillar lite mer hull, men jag är grymt imponerad av allt arbete de lägger ner på sin kropp.
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Vlatka Dragic.

scr5_vlatka_dragic.jpg
 

Badsituation

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Ort
Peppes Bodega
Hoj
Dnepr
Visste ni att måttet på sidan på bikinins underdel inte får övergå 7 cm... Väldigt bra regel tycker jag.. :)

Jaså? Just nu visas Brasilien/Tyskland å dom har ju fan mer på sig än eskimåer. Tyskorna långa brallor å brassarna i lång ärm och ben.

Det tog ca 1,72 sekunder innan jag fattade vilken fantasktiskt ointressant skitsport beachvolley egentligen är :zpy
 

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Jaså? Just nu visas Brasilien/Tyskland å dom har ju fan mer på sig än eskimåer. Tyskorna långa brallor å brassarna i lång ärm och ben.

Det tog ca 1,72 sekunder innan jag fattade vilken fantasktiskt ointressant skitsport beachvolley egentligen är :zpy

Hörde dom diskuterade det igår.. Den regeln slopades för i år tyvärr.. :-(
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top