huSSe
husse
nu äre för mycket prat o förlite bilder
Känner du av de nya konkurrenterna som har dykt upp i singeltråden så att du kände behov av att göra något som ger dig ett övertag?
Tolka mig inte fel nu, jag har absolut inget emot att du gör det.
hahaha nej verkligen inte! om du inte märkt så har jag inget emot de nya tjejerna i singeltråden. de är varmt välkomna. ser inte hur detta skulle vara ett övertag i heller, är ju inte första gången jag lägger ut bild i denna tråd. ibland känner man bara för att vara lite busig och eftersom jag är uttråkad fick de bli detta idag, kände även att det kunde vara trevligt med lite verklighetsförankring.
Eh, verklighetsförankring?
Eh, ja? Till skillnad från alla retusherade bilder. Jag är lite mer "verklig" än alla modeller som visas här, om du förstår hur jag menar?
Finns du verkligen på riktigt?
Förvisso, men ser inte desto sämre ut för det.Eh, ja? Till skillnad från alla retusherade bilder. Jag är lite mer "verklig" än alla modeller som visas här, om du förstår hur jag menar?
Finns du verkligen på riktigt?
Eh, ja? Till skillnad från alla retusherade bilder. Jag är lite mer "verklig" än alla modeller som visas här, om du förstår hur jag menar?
Är det dags för dåligt retuscherade bilder nu alltså?
Vart är dom dåligt retuschade nånstans?
Okej då Alleyvat, vi kan tjöta vidare istället. Vad åt du till lunch idag?
Varsågod, Vad säger ni tjejer?
Yada yada yada
Och sen får jag göra dig besviken, men jag är en sån där störd tjej som faktiskt inte har åsikten om att det ska vara så mycket muskler som möjligt utan föredrar fotbollsspelare med tröjorna på framför utan!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|