Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Känner du av de nya konkurrenterna som har dykt upp i singeltråden så att du kände behov av att göra något som ger dig ett övertag? :tuttar:D:D

Tolka mig inte fel nu, jag har absolut inget emot att du gör det.:yoparty:yoparty:D

hahaha nej verkligen inte! :rofl om du inte märkt så har jag inget emot de nya tjejerna i singeltråden. de är varmt välkomna. :) ser inte hur detta skulle vara ett övertag i heller, är ju inte första gången jag lägger ut bild i denna tråd. ibland känner man bara för att vara lite busig och eftersom jag är uttråkad fick de bli detta idag, kände även att det kunde vara trevligt med lite verklighetsförankring. :tungan

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
hahaha nej verkligen inte! :rofl om du inte märkt så har jag inget emot de nya tjejerna i singeltråden. de är varmt välkomna. :) ser inte hur detta skulle vara ett övertag i heller, är ju inte första gången jag lägger ut bild i denna tråd. ibland känner man bara för att vara lite busig och eftersom jag är uttråkad fick de bli detta idag, kände även att det kunde vara trevligt med lite verklighetsförankring. :tungan

Eh, verklighetsförankring? :va

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Eh, verklighetsförankring? :va

Eh, ja? Till skillnad från alla retusherade bilder. :) Jag är lite mer "verklig" än alla modeller som visas här, om du förstår hur jag menar?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
tumblr_mfubyaLNki1qcwiu0o1_400.jpg

tumblr_mg1eublUcr1rck5gjo1_400.jpg

tumblr_m6881qOlX81rt43gto1_400.jpg

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Vart är dom dåligt retuschade nånstans?

Kan ju vara jag som ser fel, men i mina ögon ser vänstra bröstet på tjejen i första bilden ut att vara större på ovansidan klänningen än det är under klänningen, och skuggan vid näsan på tjejen i bild nr. 2 ser lite fel ut (typiskt utseende för när man "slätat ut" huden och även skuggan runt näsan som man inte riktigt lyckats återskapa naturligt).

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Okej då Alleyvat, vi kan tjöta vidare istället. Vad åt du till lunch idag? :tungan ;)

Varsågod, Vad säger ni tjejer?

Haha nej det är lugnt, jag kunde bara inte låta bli. ;) Jag var lite mediahora ett tag under gymnasiet och har därmed lite för lätt för att se fel på retuscherade bilder och klantiga klipp i filmer... Det är väl lite av ett handikapp. Det är alltså inte alls tjejernas snygghet jag stör mig på, eller att bilderna ÄR retuscherade, det är ju sånt jag tycker är lite kul att göra själv. Jag har dessutom självkänsla nog att inte jämföra mig med fotomodeller och liknande, utan tycker jag ser rätt okej ut som jag gör, trots diverse brister. :p

Och sen får jag göra dig besviken, men jag är en sån där störd tjej som faktiskt inte har åsikten om att det ska vara så mycket muskler som möjligt utan föredrar fotbollsspelare med tröjorna på framför utan! :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras