Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Jessica Nigri, den mest kända cosplayern!?!!!
Reser jorden runt, framförallt till olika spelmässor, och klär ut sig till olika karaktärer. Har nog ett förbannat roligt liv, and to state the obvious, lovely personalitits ;)

tumblr_mq0da5j2JS1rdhd5oo1_1280.jpg

tumblr_mq2a9xy3Ny1sq8xi5o1_r1_1280.png

(Photoshoppad utav bara helvete, men va fan? vem klagar? hehe)

tumblr_mpzubgOVnS1r5zh46o2_1280.jpg

tumblr_mpzubgOVnS1r5zh46o7_1280.jpg

tumblr_moq5a5SAzE1swsfquo3_1280.jpg

tumblr_moq5a5SAzE1swsfquo2_500.jpg

tumblr_moq5a5SAzE1swsfquo5_500.png

tumblr_mnv31rPA591rim85ko3_500.jpg

tumblr_mnvuf6dOXL1rt9c7uo1_1280.jpg

tumblr_moahq9Y1Zg1r568nbo1_1280.png

tumblr_moevvbITPR1r568nbo2_500.png

*TADA* Ifall någon tvivlade, hon äger vanliga kläder också :katt

tumblr_mqlc6bfb9w1rnff45o2_1280.jpg

tumblr_mpzubgOVnS1r5zh46o3_500.jpg

tumblr_ms41zzZgwP1qdiaodo1_500.jpg

tumblr_movuhreSGC1rnff45o3_1280.jpg

tumblr_mop750yQtE1rim85ko5_1280.jpg

tumblr_mop750yQtE1rim85ko7_1280.jpg

Last edited:

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Jessica Nigri, den mest kända cosplayern!?!!!
Reser jorden runt, framförallt till olika spelmässor, och klär ut sig till olika karaktärer. Har nog ett förbannat roligt liv, and to state the obvious, lovely personalitits ;)

Jösses :kär

widescreen

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2012
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
coolt då e vi båda hen för du har mer fett än muskler å jag har inget avdera..

men de här kan nog alla tycka om, eller de skiter jag i för jag vill ha :droolView attachment 390553

Mer fett än muskler? Jo visst serru :huvet

Anyways! Jag håller fast vid min tes och hotad sexualitet får ju stå för dem som gillar sina kvinnor med manliga attribut. Outperformad av en kvinna kommer aldrig ske. Jag är en man och således fuskar man om man riskerar förlora.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Män har muskler. Kvinnor har tuttar och rumpa Pungkt!!!

Jag antar att du då tycker att det är manligt att jobba i ett stall och att rida hästar? Om inte får du väldigt gärna upplysa mig om hur man ska lyckas syssla med sånt utan att bygga muskler. Vågar du inte skriva det i tråden går det bra att PM:a mig din lösning. Under tiden kan ju jag sitta här i min soffa och låta bli att äta, så jag blir smal och ser ut som en riktig kvinna.

Ber om ursäkt till övriga för trådkapet, men ibland har jag svårt att hålla käften.

widescreen

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2012
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Jag antar att du då tycker att det är manligt att jobba i ett stall och att rida hästar? Om inte får du väldigt gärna upplysa mig om hur man ska lyckas syssla med sånt utan att bygga muskler. Vågar du inte skriva det i tråden går det bra att PM:a mig din lösning. Under tiden kan ju jag sitta här i min soffa och låta bli att äta, så jag blir smal och ser ut som en riktig kvinna.

Ber om ursäkt till övriga för trådkapet, men ibland har jag svårt att hålla käften.

Tycker definitivt du ska äta om du nu ändå sitter i soffan.

Tror du blandar ihop argumenten lite? Jag säger att jag inte gillar kvinnor som ser ut som manliga långdistanslöpare i 20 årsåldern, medan andra sidan argumenterar mot mig. Hurvida man bygger muskler eller drar på sig förslitningsskador genom att jobba i ett stall låter jag vara osagt. En riktig kvinna är i mina ögon inte direkt smal så det där får jag inte ihop.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Tycker definitivt du ska äta om du nu ändå sitter i soffan.

Tror du blandar ihop argumenten lite? Jag säger att jag inte gillar kvinnor som ser ut som manliga långdistanslöpare i 20 årsåldern, medan andra sidan argumenterar mot mig. Hurvida man bygger muskler eller drar på sig förslitningsskador genom att jobba i ett stall låter jag vara osagt. En riktig kvinna är i mina ögon inte direkt smal så det där får jag inte ihop.

Åh, ursäkta mig, jag måste ha misstagit dig för en mansgris som känner dig hotad av starka kvinnor när du skrev att muskler är manligt, kvinnor ska ha bröst och rumpa och att män som ser åt kvinnor med muskler skulle vara homosexuella, som att det skulle vara något fel med att vara bög. My bad!

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark

Äpplen och päron.

Män går i regel igång på en hög bröst>midja<höft-faktor, inte nämnvärdig enbart på deras omkrets.

Eller är du av en annan uppfattning? Vågar du inte skriva det i tråden går det bra med PM.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Äpplen och päron.

Män går i regel igång på en hög bröst>midja<höft-faktor, inte nämnvärdig enbart på deras omkrets.

Eller är du av en annan uppfattning? Vågar du inte skriva det i tråden går det bra med PM.

Nu var det inte riktigt kroppsformen jag syftade på utan att kvinnor inte ska ha muskler och att män som gillar det är bögar. Det är mycket möjligt att jag tände till för mycket och läste in mer än vad som stod, men det var så jag tolkade det och sånt får mig förbannad för att jag är så sjukt trött på att höra den typen av åsikter.

Men jag ska gå och lägga mig nu så ni får ha tråden ifred, jag ska inte förstöra mer.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Nu var det inte riktigt kroppsformen jag syftade på utan att kvinnor inte ska ha muskler och att män som gillar det är bögar. Det är mycket möjligt att jag tände till för mycket och läste in mer än vad som stod, men det var så jag tolkade det och sånt får mig förbannad för att jag är så sjukt trött på att höra den typen av åsikter.

Men jag ska gå och lägga mig nu så ni får ha tråden ifred, jag ska inte förstöra mer.

Nu är jag helt övertygad att du inte lär se rippad ut av att mocka och sitta i sadeln, muskler lär ju finnas på alla fruntimmer i världen liasom, om än i varierande storlek.

Man undrar i vilket umgänge du hör den typen av argument som fick dig att gå igång på det viset du gjorde, kanske dags att söka sig till lite mer normalt folk?

widescreen

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2012
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Åh, ursäkta mig, jag måste ha misstagit dig för en mansgris som känner dig hotad av starka kvinnor när du skrev att muskler är manligt, kvinnor ska ha bröst och rumpa och att män som ser åt kvinnor med muskler skulle vara homosexuella, som att det skulle vara något fel med att vara bög. My bad!

Ursäkten godtagen.

Mansgris är jag definitivt. Helt naturligt för en man som växt upp runt dominanta kvinnor. Sådant är helt opassande enligt mig. Du delar säkert inte min åsikt men det är inget vi behöver kriga om här och nu då ingen av oss kommer vika i vår uppfattning och jag inte tar till mig av argumenten ändå.

För mig hade det känts otroligt fel att vara bög så jag är nog dessvärre tvungen att svara ja där.

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Själv ser ja ut som en bricka me alldeles för blött pulvermos, pösig fet å blek... JAG tycker att cheyer ska ha former... Tänder inte alls på deffade träningsbrudar (inte för ja behöver men ändå)... Tror allt att ja e hyffsat trygg i min sexualitet men vill ja ha sånt kan ja lika gärna flirta me mina gymmande killpolare...

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
Satt och kolla på i am number 4 helt ok teen superhero action film och insåg att Teresa Palmer är het och kör hoj i den filmen.
i-am-number-four-teresa-palmer-1.jpg
Ducati-dan-Teresia-Palmer-1.jpg

:kär Hon borde vara med i varför svankar tjejer tråden:rolleyes:
tumblr_leb25tSTsN1qg06fho1_500.jpg
Teresa-Palmer-144.jpg

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...