Jadu, han har nog tid på sig att experimentera med sin läggning resten av livet.
Oavsett om han vill eller inte...
Är det du i förklädnad för att du är ute på specialuppdrag i skogen nu igen...?
Jessica Nigri, den mest kända cosplayern!?!!!
Reser jorden runt, framförallt till olika spelmässor, och klär ut sig till olika karaktärer. Har nog ett förbannat roligt liv, and to state the obvious, lovely personalitits
coolt då e vi båda hen för du har mer fett än muskler å jag har inget avdera..
men de här kan nog alla tycka om, eller de skiter jag i för jag vill ha View attachment 390553
Män har muskler. Kvinnor har tuttar och rumpa Pungkt!!!
Jag antar att du då tycker att det är manligt att jobba i ett stall och att rida hästar? Om inte får du väldigt gärna upplysa mig om hur man ska lyckas syssla med sånt utan att bygga muskler. Vågar du inte skriva det i tråden går det bra att PM:a mig din lösning. Under tiden kan ju jag sitta här i min soffa och låta bli att äta, så jag blir smal och ser ut som en riktig kvinna.
Ber om ursäkt till övriga för trådkapet, men ibland har jag svårt att hålla käften.
Tycker definitivt du ska äta om du nu ändå sitter i soffan.
Tror du blandar ihop argumenten lite? Jag säger att jag inte gillar kvinnor som ser ut som manliga långdistanslöpare i 20 årsåldern, medan andra sidan argumenterar mot mig. Hurvida man bygger muskler eller drar på sig förslitningsskador genom att jobba i ett stall låter jag vara osagt. En riktig kvinna är i mina ögon inte direkt smal så det där får jag inte ihop.
Jag antar att du då tycker att det är manligt att jobba i ett stall och att rida hästar? Om inte får du väldigt gärna upplysa mig om hur man ska lyckas syssla med sånt utan att bygga muskler. Vågar du inte skriva det i tråden går det bra att PM:a mig din lösning. Under tiden kan ju jag sitta här i min soffa och låta bli att äta, så jag blir smal och ser ut som en riktig kvinna.
Ber om ursäkt till övriga för trådkapet, men ibland har jag svårt att hålla käften.
Äpplen och päron.
Män går i regel igång på en hög bröst>midja<höft-faktor, inte nämnvärdig enbart på deras omkrets.
Eller är du av en annan uppfattning? Vågar du inte skriva det i tråden går det bra med PM.
Nu var det inte riktigt kroppsformen jag syftade på utan att kvinnor inte ska ha muskler och att män som gillar det är bögar. Det är mycket möjligt att jag tände till för mycket och läste in mer än vad som stod, men det var så jag tolkade det och sånt får mig förbannad för att jag är så sjukt trött på att höra den typen av åsikter.
Men jag ska gå och lägga mig nu så ni får ha tråden ifred, jag ska inte förstöra mer.
Åh, ursäkta mig, jag måste ha misstagit dig för en mansgris som känner dig hotad av starka kvinnor när du skrev att muskler är manligt, kvinnor ska ha bröst och rumpa och att män som ser åt kvinnor med muskler skulle vara homosexuella, som att det skulle vara något fel med att vara bög. My bad!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|