Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
16 år!?!
Vad pratar man om då?
-"Hur går moppen?"
-"Vad serverade dom i skolmatsalen idag?"
Det märkte jag redan vid 20, när jag dejtade en tjej som visade sig vara bara 16, snart 17... Svårt med referenser och vad man hade för mål i livet och samtalsämnen. Då spelade det mindre roll hur söt hon än var...

Och ändå var man ju ganska omogen vid 20

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det märkte jag redan vid 20, när jag dejtade en tjej som visade sig vara bara 16, snart 17... Svårt med referenser och vad man hade för mål i livet och samtalsämnen. Då spelade det mindre roll hur söt hon än var...

Och ändå var man ju ganska omogen vid 20
Meh, knappast åldersberoende, finns gott om tomma personligheter långt upp i 50-års åldern....

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Den här är Photoshopad eller fixad med AI, men det går att se vilka det är ändå...Screenshot_20230918-233940-607.jpg

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Klockis fjortissamling från gymet?

22 åriga modellbrudar men ni som 70 plussare ser ju 40 taggare som barn ,ålderdomligt haveri gubbar.

Ni får börja med stavgång till boulebanan så ska jag se om dessa härliga quinnor från Säkerhetspolisen kan ställa upp som sällskap åt er , själv ska jag ut på terränglöprunda nu.

Ni får nyktra till o borsta tänderna inför dubbeldejten jag ordnat år er ,riktigt fina kvinnor som också hatar mina vackra brudar ?

Ni kan sitta med dessa o röka gula blend,dricka marinella o snorta tjack

20210831-145742.jpg
Screenshot_20220830-044133_Samsung Internet.jpg

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
22 åriga modellbrudar men ni som 70 plussare ser ju 40 taggare som barn ,ålderdomligt haveri gubbar.

Ni får börja med stavgång till boulebanan så ska jag se om dessa härliga quinnor från Säkerhetspolisen kan ställa upp som sällskap åt er , själv ska jag ut på terränglöprunda nu.

Ni får nyktra till o borsta tänderna inför dubbeldejten jag ordnat år er ,riktigt fina kvinnor som också hatar mina vackra brudar ?

Ni kan sitta med dessa o röka gula blend,dricka marinella o snorta tjack

View attachment 490266
View attachment 490269
Nyktra till är för fjollor, när man närmar sig 0,5 promille får man fylla på! :fyllisar
Snart dags att ta rullatorn till bolaget. :1pajas

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
22 åriga anorektiker ur Haléns postorder sid. 27 barnmode

Fast tråden heter vad den gör och om du intresserar dig för barn fick du det svaret.

Finns säkert fjunisar som ser ut som 25 och vice versa, då är väl siffran rätt irrelevant men om intresset barkar åt något som ser ut som barn lär du få veta det :smasha

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Fast tråden heter vad den gör och om du intresserar dig för barn fick du det svaret.

Finns säkert fjunisar som ser ut som 25 och vice versa, då är väl siffran rätt irrelevant men om intresset barkar åt något som ser ut som barn lär du få veta det :smasha

Ha fan vuxna män har en tråd om snygga brudar och du är här och och pratar om att tråden handlar om barn - hittar gamle farbor barn i tråden?

Det är 22 åriga modellbrudar , om vackar kvinnor stör dig farbror så är kanske detta nått för dig.

En rustiq autistisk man med grovarbetar händer

Screenshot_20220506-020843_Samsung Internet.jpg

Själv blev jag bjuden på middag hos en brud o hennes päron hon är 21 , jag är 49 - typ en sån som i en av bilderna.
Jag är äldre än farsan och det var hennes ide , jag skulle inte ens frågat...?

Hon som bjöd in mig och farsan är nöjd , alla är inte bögpundare som dig farbror som svär runt på nätet

?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...