Dominator-Rocks
Guest
Hoppas letandet ger dig men för livet!
Hoppas letandet ger dig men för livet!
bullysmile ta bort bilden på kärringen. mår illa
bullysmile ta bort bilden på kärringen. mår illa
Åh snälla "gud", få henne att sätta sig bredvid mig på nästa flyg mellan gbg-sthlm.
Nästan så man borde ta kontakt med Smartman och på så sätt få mina böner hörda.
Nuja
Döda varulvar på kvällen gå klädd i mjukisbyxor som sitter fint över rumpan och linne, ta hand om mig medans jag dricker öl
Skulle utan tvekan offra ett lillfinger för Megan Fox....snyggare tjej finns inte.
Ja hon är snygg i Underworld!
Hon hade ett av de finare ansikten jag någonsin sätt
Men en annan kvinna jag tycker är riktigt snygg är denna, vete fan vad hon heter men hon är tydligen med i någon mc-tidning i USA som heter Fast-dates. Hon har iaf en sjukt söt klänning Hon har vart i mina tankar närmaste dagarna!
Men en annan kvinna jag tycker är riktigt snygg är denna, vete fan vad hon heter men hon är tydligen med i någon mc-tidning i USA som heter Fast-dates. Hon har iaf en sjukt söt klänning Hon har vart i mina tankar närmaste dagarna!
Ja hon är snygg i Underworld!
Hon hade ett av de finare ansikten jag någonsin sätt
Skit i henne, vem har byggt hojen?
Den var sjukt clean, fast avgassystemet såg ut som bajs.
Ja hon är verkligen vacker, vilka linjer. Både kraftfullt och skönt trots deplacemenet på över 80 000 ton.
(Fö byggd vid Clyde i Scotland precis som vår egen Af Chapman Ex Dunboyne) Togs ur drift 1967, samma år som jag föddes
Ångturbinmaskineri på över 200 000 axelhästkrafter och maxhastighet på över 30 kn. Det är girlpower det!
RMS Queen Mary
jag tar gärna båda
Hahahhaha Jörgen du är bara för härlig.
Själv missade man totalt att det var en färja där
Hon har iaf en sjukt söt klänning
Färja!
Det där är en atlantångare, ocean liner. Beställd och redad av Cunardlinjen. Queen Mary hade en gång blå bandet, dvs fartrekordet över atlanten med över 30 kn i snittfart. Överlevde andra världskriget samt Pearl Harbour som trupptransportftg
Byggde en modell av henne när jag var liten. Om jag ngn gång kommer mig till USA måste jag kika på henne.
Färja!
Det där är en atlantångare, hade en gång blå bandet, dvs fartrekordet över atlanten med över 30 kn i snittfart. Överlevde andra världskriget samt Pearl Harbour som trupptransportftg
Byggde en modell av henne när jag var liten. Om jag ngn gång kommer mig till USA måste jag kika på henne.
OJ sorry du får piska mig nästa gång vi ses
Åh snälla "gud", få henne att sätta sig bredvid mig på nästa flyg mellan gbg-sthlm.
Det är lugnt! Jag får stå för sjöfartshistorian här inser jag.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|