bullysmile ta bort bilden på kärringen. mår illa
bullysmile ta bort bilden på kärringen. mår illa
Åh snälla "gud", få henne att sätta sig bredvid mig på nästa flyg mellan gbg-sthlm.
![]()
Nästan så man borde ta kontakt med Smartman och på så sätt få mina böner hörda.
Nuja
Döda varulvar på kvällen gå klädd i mjukisbyxor som sitter fint över rumpan och linne, ta hand om mig medans jag dricker öl
Skulle utan tvekan offra ett lillfinger för Megan Fox....snyggare tjej finns inte.
Ja hon är snygg i Underworld!
Hon hade ett av de finare ansikten jag någonsin sätt
Men en annan kvinna jag tycker är riktigt snygg är denna, vete fan vad hon heter men hon är tydligen med i någon mc-tidning i USA som heter Fast-dates. Hon har iaf en sjukt söt klänningHon har vart i mina tankar närmaste dagarna!
![]()
Men en annan kvinna jag tycker är riktigt snygg är denna, vete fan vad hon heter men hon är tydligen med i någon mc-tidning i USA som heter Fast-dates. Hon har iaf en sjukt söt klänningHon har vart i mina tankar närmaste dagarna!
Ja hon är snygg i Underworld!
Hon hade ett av de finare ansikten jag någonsin sätt
![]()
Skit i henne, vem har byggt hojen?
Den var sjukt clean, fast avgassystemet såg ut som bajs.
Ja hon är verkligen vacker, vilka linjer. Både kraftfullt och skönt trots deplacemenet på över 80 000 ton.
(Fö byggd vid Clyde i Scotland precis som vår egen Af Chapman Ex Dunboyne) Togs ur drift 1967, samma år som jag föddes
Ångturbinmaskineri på över 200 000 axelhästkrafter och maxhastighet på över 30 kn. Det är girlpower det!
RMS Queen Mary
jag tar gärna båda![]()
Hahahhaha Jörgen du är bara för härlig.
Själv missade man totalt att det var en färja där
Hon har iaf en sjukt söt klänning![]()
Färja!![]()
Det där är en atlantångare, ocean liner. Beställd och redad av Cunardlinjen. Queen Mary hade en gång blå bandet, dvs fartrekordet över atlanten med över 30 kn i snittfart. Överlevde andra världskriget samt Pearl Harbour som trupptransportftg
Byggde en modell av henne när jag var liten. Om jag ngn gång kommer mig till USA måste jag kika på henne.
Färja!![]()
Det där är en atlantångare, hade en gång blå bandet, dvs fartrekordet över atlanten med över 30 kn i snittfart. Överlevde andra världskriget samt Pearl Harbour som trupptransportftg
Byggde en modell av henne när jag var liten. Om jag ngn gång kommer mig till USA måste jag kika på henne.
OJsorry du får piska mig nästa gång vi ses
![]()
Åh snälla "gud", få henne att sätta sig bredvid mig på nästa flyg mellan gbg-sthlm.
Det är lugnt!Jag får stå för sjöfartshistorian här inser jag.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
![]() |
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
![]() |
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
![]() |
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |