men hon når inte upp till spisen så det kanske kompenserar ut sig
det stog på svenska wikipedia att gränsen låg vid 150 sen vet inte jag om det är sant eller ej.
hur lång är du själv?
det är ju sjukt smart om man lever trångt
Haha, ja det är ju viktigt, annars får du väl köpa en minispis. Jag tror fortfrande att gränsen går vid 140 i sverige. Jag är 162cm så jag har en hel del til godo.
HAHA, ja men då kanske du oxå ska va mini.
Haha, ja det är ju viktigt, annars får du väl köpa en minispis. Jag tror fortfrande att gränsen går vid 140 i sverige. Jag är 162cm så jag har en hel del til godo.
då är du nästan lika lång som min snowboard och sådär i lagom längd för att bli klappad på huvudet
Helena team
WOW!!!!!
Ibland e det kass att vara singel, man blir ju sjuk ju!!
Nja, hon har ju sådant med, men jag tänkte nog mer på blicken...
Tack så mycket! Och ja, det suger stenhårt. Tycker jag iaf. Men överlever gör man ju
Men va FAAAN...hur svårt kan de va å åndra på de....du e ju snygg för sjutton så de e väl bara att hugga första bästa å se va de e för någe å ha.... En annan både ser ut som å luktar som ett roadkill så här kan man snacka om att de suger ne-erballe stenhårt....daaah...
Om det bara vore så enkelt. =/
Livet är inte enkelt, dear.
Nej men Det har jag nog aldrig tyckt eller påstått.
Tack så mycket! Och ja, det suger stenhårt. Tycker jag iaf. Men överlever gör man ju
Nä nu e ni bra hårda å kantiga....
Men nu va de ju inte de negativa me att va singel denna tråd handlade om....utan... å typ...eller inte.. ja ska va tyst nu...tror ja
Haha...finns det någon tråd eller ska man skapa en där man kan spy galla över sitt eget liv å livssituation å svänga sig me uttryck som"ni skulle va nöjda me ert eget liv om ni bytte en vecka med mig å fick känna på hur livet som en tandlös loppa i ett överåldrat babainarsel är" de kanske vore något....nå nu tog min egentid slut för nu vaknade junior hör ja...hej hej
ska aldrig gifta mig va tanken men om denna tjej erbjuder sig så kan jag göra de varje dag i veckan resten av livet
julia stiles
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |