Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
men hon når inte upp till spisen så det kanske kompenserar ut sig :D

det stog på svenska wikipedia att gränsen låg vid 150 sen vet inte jag om det är sant eller ej.

hur lång är du själv? :drool

Haha, ja det är ju viktigt, annars får du väl köpa en minispis. :) Jag tror fortfrande att gränsen går vid 140 i sverige. Jag är 162cm så jag har en hel del til godo.

det är ju sjukt smart om man lever trångt:tummenupp

HAHA, ja men då kanske du oxå ska va mini. :)

jerkap71

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2007
Hoj
-01 yamaha r1, en 200cc kinahjuling och en kxf450-10 åt junior
Haha, ja det är ju viktigt, annars får du väl köpa en minispis. :) Jag tror fortfrande att gränsen går vid 140 i sverige. Jag är 162cm så jag har en hel del til godo.

HAHA, ja men då kanske du oxå ska va mini. :)

Rätt övertygad om att de e 140cm för mitt ex va 144cm och va inte dwarf men ack va ja ångrar nu att jag byggde köket så att de skulle passa henne bättre när jag renoverade för de e fan inte bra åt mig nu när ja ska stå i de själv....å då e ja bara 176 lång....:huvet

Richthofen

_-//Richthofen\\-_
Gick med
18 Jan 2009
Hoj
Yamaha MT09 2021

då är du nästan lika lång som min snowboard och sådär i lagom längd för att bli klappad på huvudet :tungan

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Nja, hon har ju sådant med, men jag tänkte nog mer på blicken...

Jag förstår precis vad du ser hos henne. Jag är ju dessutom extra svag för flickor med dreads. :)

2.jpg

Last edited:

jerkap71

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2007
Hoj
Tack så mycket! :) Och ja, det suger stenhårt. Tycker jag iaf. Men överlever gör man ju :)

Men va FAAAN...hur svårt kan de va å åndra på de....du e ju snygg för sjutton så de e väl bara att hugga första bästa å se va de e för någe å ha.... En annan både ser ut som å luktar som ett roadkill så här kan man snacka om att de suger ne-erballe stenhårt....daaah...:brinnerup

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
Men va FAAAN...hur svårt kan de va å åndra på de....du e ju snygg för sjutton så de e väl bara att hugga första bästa å se va de e för någe å ha.... En annan både ser ut som å luktar som ett roadkill så här kan man snacka om att de suger ne-erballe stenhårt....daaah...:brinnerup

Om det bara vore så enkelt. =/

jerkap71

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2007
Hoj
Nä nu e ni bra hårda å kantiga....:gnissla
Men nu va de ju inte de negativa me att va singel denna tråd handlade om....utan...:arsele å :tuttar typ...eller inte.. ja ska va tyst nu...tror ja

Westerlund

Ny medlem
Gick med
14 Jan 2004
Hoj
Honda CBR 900 -93
Tack så mycket! :) Och ja, det suger stenhårt. Tycker jag iaf. Men överlever gör man ju :)

Det e ju knappt man överlever när man ser sådana bilder!:rofl

Nä nu e ni bra hårda å kantiga....:gnissla
Men nu va de ju inte de negativa me att va singel denna tråd handlade om....utan...:arsele å :tuttar typ...eller inte.. ja ska va tyst nu...tror ja

Det e rätt, men sjuk blir man iaf!!

Last edited:

jerkap71

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2007
Hoj
Haha...finns det någon tråd eller ska man skapa en där man kan spy galla över sitt eget liv å livssituation å svänga sig me uttryck som"ni skulle va nöjda me ert eget liv om ni bytte en vecka med mig å fick känna på hur livet som en tandlös loppa i ett överåldrat babainarsel är":hihi de kanske vore något....nå nu tog min egentid slut för nu vaknade junior hör ja...hej hej

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
Haha...finns det någon tråd eller ska man skapa en där man kan spy galla över sitt eget liv å livssituation å svänga sig me uttryck som"ni skulle va nöjda me ert eget liv om ni bytte en vecka med mig å fick känna på hur livet som en tandlös loppa i ett överåldrat babainarsel är":hihi de kanske vore något....nå nu tog min egentid slut för nu vaknade junior hör ja...hej hej

behövs inte. :) jag är ändå himla nöjd med mitt liv. på det stora hela :)

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
ska aldrig gifta mig va tanken men om denna tjej erbjuder sig så kan jag göra de varje dag i veckan resten av livet :banana

julia stiles

julia_stiles.jpg

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...