Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Och du menar att du eller dina väninnor kommer att bidra med något mer häpnadsväckande?

That's the shit!! Så skall en kvinna se ut!! :tummenupp :tummenupp :tummenupp

vänninor? känner inte vida guerra o alla andra brudar ni lagt upp bilder på, tyvärr.

men man kan väl lägga upp lite andra balla bilder med, inte bara naket. har en lite idee men orkar inte genomföra den nu.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
vänninor? känner inte vida guerra o alla andra brudar ni lagt upp bilder på, tyvärr.

men man kan väl lägga upp lite andra balla bilder med, inte bara naket. har en lite idee men orkar inte genomföra den nu.

Vad för en idé?:)

Efex

Bättre än dig helt enkelt...
Gick med
31 May 2008
Hoj
Ktm 530 Exc (SM) 08 factory edition black, Ktm 450 SMR 06

NU är det nog fler än jag som blev nyfikna....

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Plural.. Eftersom jag inte anser att du är fet så antog jag att du syftade på fler än dig själv?

ahhah ja jag mena dom andra brudarna men dom e inte mina vänninor. det är inte folk ja känner.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
undra varför vi nte vill lägga ut fler bilder på oss!? :näsblod

Dubbelmoral. Visst har det blivit en hel del modellbilder på senaste tiden, men ni la allt upp en hel del bilder på spänstiga perfekta grabbkroppar i er tråd också så ;) Och det blev en hel del bilder från grabbarna där ändå:D

dont tell, u´ll see later ;)

Inte snällt att halstra folk! :4skrika

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
okej, ja ville ha lite roligt och fota några balla bilder i full mundering. men d va inte så jävla lätt utan bara helt jävla svettigt!!! så ja la den planen på hyllan o hade roligt utan ställ.......:hihi :hihi

Bifogat

• fest 053.JPG
    fest 053.JPG
    220.3 KB · Visningar: 456
  • fest 065.JPG
    fest 065.JPG
    207.9 KB · Visningar: 576
  • fest 066.JPG
    fest 066.JPG
    232.9 KB · Visningar: 1,087
  • Gilla
Reaktioner: SJP

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Nomnom.
fitness.jpg

nej fy satan, jag föredrar kvinnor som ser ut som kvinnor :tummenupp :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jag tyckte jag var lite nyskapande i tjejtråden iaf, kul att du kommer hit och återgäldar det! :tummenupp

ja e ju inte alls så vältränad som du, så ja försökte hitta på nåt utan att visa allt wobbel. hahahahhaa.....får köra full mundering när nån annan e med, jobbigt annars. :p

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
okej, ja ville ha lite roligt och fota några balla bilder i full mundering. men d va inte så jävla lätt utan bara helt jävla svettigt!!! så ja la den planen på hyllan o hade roligt utan ställ.......:hihi :hihi

jävlar vilken akrobatik, men du gör det ju bra och det ser snyggt ut:tummenupp haha funderat på att vara med i en kalender med hojar+brudar?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept