Visa snoppen viiisa viiisa viiisa snoppen viiisa snoppen
Old news. Redan gjort.
Visa snoppen viiisa viiisa viiisa snoppen viiisa snoppen
Old news. Redan gjort.
Det har jag missat, den kanske inte syntes på bilden
Pien kommer få fontänorgasm nu.
hahhahahah så precis samma sak till han!
Måste gå en PS skola Bra mycke enklare att lära sig Photoshop en att träna sig till dom där bucklorna.
Seriöst: Jag så är lite avis på dom som har sån självdiciplin att forma sin kropp som du har gjort, säger inte att jag vill ha sådär mycket muskler som du har men 30% skulle vara lagom för mig!
Måste ta mig i kragen
Jaja, får väl dra mitt strå till stacken med duschbilder så kanske vi får se lite mer nude av nunnorna här. Orkar man inte träna och äta ordentligt så blir det inte bättre, tyvärr.
Ruda>> Fettprocent på dig. 1%?
hahahah vafaen har du fått för intryck av mig egentligen!
HeLVeTE kvinna!!
hahah han skicka bilderna på msn först o fråga om han skulle lägga ut dom här, sa att d va sjlvklart han skulle göra d. Sa att PiEn kommer gilla d iaf.
Jaja, får väl dra mitt strå till stacken med duschbilder så kanske vi får se lite mer nude av nunnorna här. Orkar man inte träna och äta ordentligt så blir det inte bättre, tyvärr.
Ruda>> Fettprocent på dig. 1%?
alltid haft bra ämnesomsättning och fettprocenten ligger på ca 4-5%. så inte så illa gissat. men fan vad man får käka för att inte tappa något. 4000kalorier/dag går i.
Här kommer några bilder till.
Den ena av dom har varit uppe tidigare.
Ja jag gillar svartvita bilder.
alltid haft bra ämnesomsättning och fettprocenten ligger på ca 4-5%. så inte så illa gissat. men fan vad man får käka för att inte tappa något. 4000kalorier/dag går i.
hahahah vafaen har du fått för intryck av mig egentligen!
Jo det ser väl ut att var runt 4%. Bara skämtade med 1%. Vad tränar du för nåt då? Magi?
Skickar upp en bild som mamma tog i julas när jag besökte dom och hon ville kolla lite på min (dåliga) kamera.
Blev som det blev.
Bra du gjorde som jag sa
Krilllan, eftersom det alltid är jag som fotar med min kamera så finns det inte mycket bilder på mig i min dator
Tänkte att jag ju alltid kan ladda upp nån gammal bild (dock inget snusk) medan jag ändå inte kan fixa nåt annat... Så här är en på min gamla frisyr
Hur får/fick du på dig mc-hjälmen med det håret?
Detta var den enda jag kunde hitta på mej själv. håll till godo.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|