Ska jag visa min pung?mums.....mera tack!
Va?!!???du menar det som sitter på nacken?
Jag förstår att du inte vill erkänna det här. Jag skickar den på PM.Nä vill inte se din pung.
Shit, länge sedan man var här och jösses vad tempot rasat.
Kan ju lägga in en bild eller två på en av de mest imponerande kropparna jag sett, Noah Steere (198cm, 160kg, 64cm biceps):
Nej, jag tycker inte att det där är särskilt snyggt, men jag är otroligt imponerad över hur MASSIV den där mannen är. Bodybuilders brukar sällan vara särskilt långa, vilket gör det så sjukt imponerande.
Shit, länge sedan man var här och jösses vad tempot rasat.
Kan ju lägga in en bild eller två på en av de mest imponerande kropparna jag sett, Noah Steere (198cm, 160kg, 64cm biceps)
Vad stora fötter han har......
ЯK;4497645 skrev:undrar om det är jobbigt att vara sådär och pippa? Jag menar... dom är väldigt explosiva och starka men brinntiden på krutet måste ju vara betydligt mycket mindre på dom där pickadolerna.
ЯK;4497645 skrev:undrar om det är jobbigt att vara sådär och pippa? Jag menar... dom är väldigt explosiva och starka men brinntiden på krutet måste ju vara betydligt mycket mindre på dom där pickadolerna.
Vad det verkligen det första du tänkte på när du såg han?
ehh..ja, dem kör ingen konditionsträning har man märkt iaf....ja menar hört..ЯK;4497645 skrev:undrar om det är jobbigt att vara sådär och pippa? Jag menar... dom är väldigt explosiva och starka men brinntiden på krutet måste ju vara betydligt mycket mindre på dom där pickadolerna.
Fan finns denna tråden kvar??? trodde den hade blivit bortplockad.
Ang bilderna på broilerna innan.
Hur många av tjejerna här på SH tänder på den sortens kroppar???
Av dom jag har snackat med har ALLA sagt att dom tycker det är avtändande.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|