Vad säger ni tjejer? -Igen

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Hittade lite gamla rygg-bilder på mig nyligen, så jag passade på att göra ett kollage på skoj.

Första bilden (uppe till höger) är från juni 2005 (20 år gammal), sen går det medsols: januari 2006, november 2007, och sista nu från typ årsskiftet 2008/2009.

Intressant att notera är att jag aldrig tränat när jag tog första, andra och tredje bilden. Nu på sista tiden innan jag tog fjärde bilden har jag ju börjat träna ganska regelbundet, men inte "seriöst" ändå. (Beror ju på hur man ser på seriöst.)
Ska börja träna "seriöst" nu, bara jag blir kvitt min förkylning. :gnissla

Bifogat

• ryggar.jpg
    ryggar.jpg
    205.5 KB · Visningar: 142

mencken

Laddtrycksberoende!
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
Yamaha R1 Turbo -01 / KTM 690 SMC -09/ Fantic 303 Trial -87
Hittade lite gamla rygg-bilder på mig nyligen, så jag passade på att göra ett kollage på skoj.

Första bilden (uppe till höger) är från juni 2005 (20 år gammal), sen går det medsols: januari 2006, november 2007, och sista nu från typ årsskiftet 2008/2009.

Intressant att notera är att jag aldrig tränat när jag tog första, andra och tredje bilden. Nu på sista tiden innan jag tog fjärde bilden har jag ju börjat träna ganska regelbundet, men inte "seriöst" ändå. (Beror ju på hur man ser på seriöst.)

Bra deff! Va väger du och hur lång är du?? Jag måste be någon frivillig om hjläp med att fota ryggen, är så förbannat svårt att fixa det själv med kameran... Återkommer efter kvällens ryggpass!

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Bra deff! Va väger du och hur lång är du?? Jag måste be någon frivillig om hjläp med att fota ryggen, är så förbannat svårt att fixa det själv med kameran... Återkommer efter kvällens ryggpass!

202cm, vikten pendlar mellan 90 och 93 från dag till dag, känns det som. :tungan
Har nog ett BEE som heter duga, för oavsett "hur mycket" jag än äter (äter mycket och regelbundet, skulle ju givetvis kunna trycka i mig mera så att jag mår illa av det, men det känns onödigt) så går jag inte upp i vikt när jag tränar. Därför jag inte kallar min träning för seriös. Ska satsa hårdare nu och köra med kosttillskott för att få in mera kcal. :tummenupp

För övrigt har jag då alltid fotat mig själv. Finns något som kallas "självutlösare" på kameran, prova använda den. ;)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

din baksida är helt jävla najs att titta på. :tummenupp :banana

mencken

Laddtrycksberoende!
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
För övrigt har jag då alltid fotat mig själv. Finns något som kallas "självutlösare" på kameran, prova använda den. ;)

Har redan fixat någon som ska fota ikväll så att du o jag kan hålla tråden levendes! :) Btw, ät bara, lovar att du inte spyr... :rolleyes:

mencken

Laddtrycksberoende!
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
Börjar med en ryggbild...

Bifogat

• tjej6.jpg
    tjej6.jpg
    12.6 KB · Visningar: 74

mencken

Laddtrycksberoende!
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
Lite övrigt också... :yoparty :tummenupp

Bifogat

• tjej5.jpg
    tjej5.jpg
    12.5 KB · Visningar: 60
  • tjej4.jpg
    tjej4.jpg
    21.1 KB · Visningar: 65
  • tjej3.jpg
    tjej3.jpg
    21.4 KB · Visningar: 54
  • tjej2.jpg
    tjej2.jpg
    18.9 KB · Visningar: 78

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Fina ryggar här i tråden nu! :)

(Titta, jag kommenterade jag också! :tungan )

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Fy fan vilken tramsig tråd.. Vältränade killar - roliga killar - killar med glimten i ögat.

Jo kyss mig i arslet. Vi vet ju alla vad som får en tjej att gå igång.

pengar_19457715.jpg

Så. Stäng tråden...

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept