Vad säger ni tjejer? -Igen

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
R6:a 99:a
Fan det skulle ju inte va helt fel..
Men jag tror inte folk vill gå med på det!

är det fel då? Menar jag stöder ju hårt arbetande flickor så de inte behöver leva på snålt studiemedel!

Men usch.. jag kräks snart...
men du kanske hmm är så ful så ingen vill ligga med dig haha
nä ska försöka vara snäll nu..

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Men usch.. jag kräks snart...
men du kanske hmm är så ful så ingen vill ligga med dig haha
nä ska försöka vara snäll nu..

Varför kräks du snart? Menar när man gå till citygirls.dk så skippar man bara mellanhanden (restaurang bio ect) det är ju mycket smidigare!

E man sugen så e man :hihi

Kikade föresten in på den där sidan. Hittade en dam som såg ut att passa dig. Candy kallar hon sig visst.

kan ju inte gå in där nu när jag sitter på jobb, men när jag komemr hem ska jag ta en titt på din rekommendation!

Last edited:

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
Varför kräks du snart? Menar när man gå till citygirls.dk så skippar man bara mellanhanden (restaurang bio ect) det är ju mycket smidigare!

kan ju inte gå in där nu när jag sitter på jobb, men när jag komemr hem ska jag ta en titt på din rekommendation!

varför? trodde det var ganska självklart.. vem fan vill ligga med en hora? är ju äckligt.. sjukt om man betalar för sex, nått som är fel då helt klart..

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
varför? trodde det var ganska självklart.. vem fan vill ligga med en hora? är ju äckligt.. sjukt om man betalar för sex, nått som är fel då helt klart..

Jag förstår inte varför du ser ner på eskortflickorna, är du avundsjuk för de känar bra för lite jobb, för de tycker jag inte du ska va.
Du kan tom testa på det om du vill massa svenskor som åker över o extraknäcker där!

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Dra inte alla över en kam!!!
Många av oss skiter fullständigt i hur mycket killen tjänar, vi kan faktiskt försörja oss själva och det är så mycket mer upphetsande att göra det än att sneaka på nån annan. Damn those gold diggas!!!

Right..

Det är alltid någon annan.

Har du svårt att backa upp dom 3 första?? :krama :arsele :hihi

Jag kan träna.. Men hur skall du bli miljonär?

Last edited:

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
Jag förstår inte varför du ser ner på eskortflickorna, är du avundsjuk för de känar bra för lite jobb, för de tycker jag inte du ska va.
Du kan tom testa på det om du vill massa svenskor som åker över o extraknäcker där!

för sköna inte det nu... dom är skabbiga, å dom som sätter på dom!
avundsjuk, nä absolut inte.. jag har pengar så det räcker.
Sjukt, köper man sex är man störd, å eskortflickor som du så fint kallar dom är lika sjuka..
Sök hjälp ist...

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Haha vad skulle det vara för fel på att ligga med en hickey spelare??
å vad vet du om jag har legat med någon eller inte?

Vadå? Jag frågar bara vem som vill ligga med en hockeyspelare. Menar du att du brukar göra det eller vad?

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
Vadå? Jag frågar bara vem som vill ligga med en hockeyspelare. Menar du att du brukar göra det eller vad?

haha näää... trodde du menade att jag brukar göra det..
stor skillnad på att ligga med någon (knulla runt) å vara tsm med någon..
sen om han jobb är hockey eller snickare är ju skit samma..

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
man får inte ligga för man har hoj :(

då e du verkligen KASS!!! du har varken deg eller dick, du får inte ligga när du har hoj, ja då e d helt fucked för dig min vän. :rofl

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
haha näää... trodde du menade att jag brukar göra det..
stor skillnad på att ligga med någon (knulla runt) å vara tsm med någon..
sen om han jobb är hockey eller snickare är ju skit samma..

Som jag sa innan man betalar ju iaf, inte direkt i pengar och sen går det ju mycket snabbare att hoppa i säng när man betalar cash!

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
för sköna inte det nu... dom är skabbiga, å dom som sätter på dom!
avundsjuk, nä absolut inte.. jag har pengar så det räcker.
Sjukt, köper man sex är man störd, å eskortflickor som du så fint kallar dom är lika sjuka..
Sök hjälp ist...

De flesta eskortbrudarna är riktigt snygga. De pundarna som knallar runt inne i stan och försöker sälja sig håller inte riktigt samma klass...

Hela eskortbranschen är rätt utbredd i många andra länder. Det är ett sätt för en tjej som ser bra ut att tjäna snabba enkla pengar, även om hon saknar utbildning och "vanligt" jobb. Du måste ju inse att alla tjejer världen över inte har lika krystad syn på det hela som vad du har. Det är lite fel att att avfärda andra vuxna människors beslut om livet och bara kalla de för "sjuka" för att de ligger nära till hands eftersom det inte passar just dig.

För protokollets skull så kan jag tillägga att jag inte själv besökt någon bordell eller dylikt. En vanlig enkel strippklubb har jag dock besökt en gång, och det kostade mer än de smakade ;) Var nog både första och sista gången det hände.

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Last edited:

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
Som jag sa innan man betalar ju iaf, inte direkt i pengar och sen går det ju mycket snabbare att hoppa i säng när man betalar cash!

Hmm det är väl inte säkert att man betalar iaf.. varför skulle det vara så? nä det köper jag inte.. eller det beror så klart på vilken brud det är...
oavsett tycker jag det är totalt fel & sjukt!

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Hade jag varit tjej hade all den här texten lugnt gett mig huvudvärk istället för blodflöde i nedre regionerna :tungan ;)

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
De flesta eskortbrudarna är riktigt snygga. De pundarna som knallar runt inne i stan och försöker sälja sig håller inte riktigt samma klass...

Hela eskortbranschen är rätt utbredd i många andra länder. Det är ett sätt för en tjej som ser bra ut att tjäna snabba enkla pengar, även om hon saknar utbildning och "vanligt" jobb. Du måste ju inse att alla tjejer världen över inte har lika krystad syn på det hela som vad du har. Det är lite fel att att avfärda andra vuxna människors beslut om livet och bara kalla de för "sjuka" för att de ligger nära till hands eftersom det inte passar just dig.

För protokollets skull så kan jag tillägga att jag inte själv besökt någon bordell eller dylikt. En vanlig enkel strippklubb har jag dock besökt en gång, och det kostade mer än de smakade ;) Var nog både första och sista gången det hände.

Om dom är snygga eller ej är upp till var å en att avgöra, jag tycker ändå dom är riktigt skabbiga & äckliga.
Å hur det ser ut i andra länder kvittar för min del, tycker samma ändå.
Vet mkt väl att inte alla har samma syn på det, men tycker ändå att det är sjukt..
Ta tag i livet ist å skaffa ett riktigt jobb ist som normalt folk..

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024