Lou siffer
officiellt lammkött
KalleNorton skrev:850=framhjulsdrift=gay.
seså snealhest nu. 850 är bra för dom som inte vill ha roligt.
Men tråden gandlar väll om mc?
Soulflylost skrev:framhjulsdrift = manligt![]()
sismo skrev:Blir la en Jeep Grand Cherokee och en KTM 660..
Finansiering lär väl mamma stå för. Jag hjälper till så gott jag kan.
Ps: Ni har förstått fel, det inte framhjulsdrift eller bakhjulsdrift som är gay, det är volvo som är det.
H4 skrev:Blir en Hornet för mig.
Btw: En strypt 600/1000 cc går väl sämre än en ostrypt 125:a, fast med mycket mer bottendrag då?
Ljunghusen skrev:Nej en strypt 600 piskar en 125a utan problem. Spec i högre hastigheter
Padde; Köp INTE en 850
Saker jag lagat på min I ÅR; Skuren kupéfläkt, fläktmotstånd paj, oljeläckage mellan topp/kamaxelbärande ventilkåpan, backljuskontakt paj, spolarmotor bak paj, abs pumpmotor paj, bromsar runt om pga rostiga kolvar, drivknutsdamasker paj, krängningshämmarstag glapp, oljeläckage främre vevaxeltätning
Dragit av 4 hjulbultar vid demontering (pissbultarna blir spröda med åren)
Soulflylost skrev:framhjulsdrift = manligt![]()
The Nameless skrev:bara att börja sommarjobba då.... själv så har jag dragit in 16 varje sommar sän jag var 14 och lite okända sumer som inte finns
![]()
Padde skrev:Njaa.. Jag vet faktiskt inte vad jag ska ha för kärra. Får se.
En del polare har 850 deras har aldrig strulat. Nån kör jäffligt hårt med sina.
Soulflylost skrev:Wordvolvo håller
![]()
Estremo skrev:Varför är det aldrig någon som verkligen köper den hoj han/hon säger att han ska göra när det blir dags för mellanhoj?
Det har varit ett antal sådana här trådar här inne och alltid verkar folk ha ett behov av att skryta om en hoj de inte har, men som de minsann alldeles säkert ska skaffa. Missuppfatta mig inte, det är bra att drömma och ha något att se fram emot, jag bara undrar varför det är så få som förverkligar det?![]()
Ljunghusen skrev:Vet inte om du missade mitt inlägg men![]()
Estremo skrev:Varför är det aldrig någon som verkligen köper den hoj han/hon säger att han ska göra när det blir dags för mellanhoj?
Det har varit ett antal sådana här trådar här inne och alltid verkar folk ha ett behov av att skryta om en hoj de inte har, men som de minsann alldeles säkert ska skaffa. Missuppfatta mig inte, det är bra att drömma och ha något att se fram emot, jag bara undrar varför det är så få som förverkligar det?![]()
Soulflylost skrev:o du har bara en jävla otur.. alla som jag känner och som har haft 850 - 855 har varit väldigt nöjda iaf![]()
Ljunghusen skrev:Nej en strypt 600 piskar en 125a utan problem. Spec i högre hastigheter
Padde; Köp INTE en 850
Saker jag lagat på min I ÅR; Skuren kupéfläkt, fläktmotstånd paj, oljeläckage mellan topp/kamaxelbärande ventilkåpan, backljuskontakt paj, spolarmotor bak paj, abs pumpmotor paj, bromsar runt om pga rostiga kolvar, drivknutsdamasker paj, krängningshämmarstag glapp, oljeläckage främre vevaxeltätning
Dragit av 4 hjulbultar vid demontering (pissbultarna blir spröda med åren)
stoooffe skrev:Exakt!
Volvo = skrot/piss/skit!
Farsan fick en sprillans ny V70 som tjänstebil för tre år sedan. Den var inne på service ett par ggr i månaden. Fick byta hela jävla växellådan, ACn bytades, det klonkade varje gång man körde över ett gupp osv. Listan kan bli lång.
På en sprillans ny bil får det bara inte finnas så mkt fel.
Farsan bytade tjänstebil till en Passat förra året och den har vi fortfarande inte haft ett enda problem med.
Köp tysk kvalité istället!![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy