vitablixten_kil
Ny medlem
lämnade in min hoj på ktm för att fixa ett "elfel"
efter två dagar ringer de och säger att generatorn är trasig.de beställer en ny, efter tre veckor ringer de att generatorn har kommit(under tiden har min kära lc4 varit i deras ägo)
två dagar senare ringer de och säger att generatorn är bytt,men hojen fungerar inte. mekanikern säger att pga de saknar utrustning för att kontrollera vad det egentliga felet är så får jag köpa grejer så de kan testa sig fram(cdibox osv)..
kan man alltid förvänta sig sådan service av ktm?
någon med tips vad jag ska få göra?
efter två dagar ringer de och säger att generatorn är trasig.de beställer en ny, efter tre veckor ringer de att generatorn har kommit(under tiden har min kära lc4 varit i deras ägo)
två dagar senare ringer de och säger att generatorn är bytt,men hojen fungerar inte. mekanikern säger att pga de saknar utrustning för att kontrollera vad det egentliga felet är så får jag köpa grejer så de kan testa sig fram(cdibox osv)..
kan man alltid förvänta sig sådan service av ktm?
någon med tips vad jag ska få göra?