P-E
Guest
Vet vad felet är, kamaxeln, byter jag till en ny, och ställer in ventilerna så går den bra. Men kamaxlar är dyra och sällsynta till den modellen. Det är ett vanligt fel på BMW's
Vilken tur då herr BMW-Expert/Mekaniker.P-E skrev:Vet vad felet är, kamaxeln, byter jag till en ny, och ställer in ventilerna så går den bra. Men kamaxlar är dyra och sällsynta till den modellen. Det är ett vanligt fel på BMW's
morlock skrev:Vilken tur då herr BMW-Expert/Mekaniker.
P-E skrev:
Fluxir skrev:Galanten såg ju helt okej ut, men varför har han ändrat priset från 10k till 11k??
streetfighter1 skrev:Volvo 440 får du hyfsad årsmodell för pengarna. Inte hög kvalitet men man får mycket för pengarna. Min -91 har snurrat 24000 mil och en sådan får man för under <5000:-. Går ganska billigt också.
För 11000:- borde du få en -94 till -95 med lite småfix.
Annars rekommenderar jag toyota, mazda, mitsubishi.
Hagster skrev:Fick 11 000:- för min gamla bil, vad ska jag köpa för ny bil?
Thundercat skrev:Ska du köpa en ur 400-serien så se upp för elfel.
Mavve skrev:Köp istället en ordentlig cykel och cykla till jobbet o spara bensinpengar.
Ska du ha bil så spara till minst 40.000 innan du köper nåt.
Nu vet du o allt annat du gör kommer bli fel - jag har varnat dig
CorbenDallas skrev:Köp en inte allt för rostig 740 för pengarna. Mkt bil, ingen liten osäker tramsbil o den är oftast billig att laga. 740n är jäkligt ful men den går tystare än en 240 och har gott om utrymme.
Lite beroende på motor så är dom väl inte vansinnigt snåla men det tar du snabbt igen i andra kostnader...
Efter -88 så galvades delar av karossen så då är rosten lite mer sällsynt. Åren innan finns det en hel del rost tyvärr...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|