Vad ska jag köpa med från USA och sälja till er??

Ari81

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2007
Hoj
Aha
Donuts?
pink_sprinkled_donut.jpg

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
iPod är 30% billigare i Hongkong, oprutat. All elektronik är mycket billigare där också.

alla hojgrejjer e jäkla billiga.. även en hel del elektronik.. men med undantag för just ipods .. mac grejjer kostar lika överallt i princip.

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Tja, om du köper nå elpryl så va säker på att den är CE märkt.
USA/europa/asien har olika frekvens på vårat elnät tror det är 60hz i usa och 40hz i Japan medans vi har 50Hz så va noga med det.
Annars bara lasta en pall full me däck, jag e ute efter pilot power fram och bak :D

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Vad jag har hört ska det vara problem med yankeelands telefoner eftersom dom kör andra frekvenser än oss.

Något som verkligen skulle sälja grymt bra (hos mig) är Miami Dolphins-prylar.
Nu gick jag off topic och därför får jag stryk. Men de va väl tur att jag sa till om telefonerna? :)

PS. Sverige är väl en ganska begränsad marknad för NFL-prylar. Men jag ÄLSKAR Dolphins. :DDS.

Då älskar du säkert min äkta NFL Dan Marino 1995 matchtröja & matchboll som jag lade vantarna på vid ett besök på deras arena.:)

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Som någon skrev... Ekolod har du lätt för att få tillbaka pengarna på. Men då måste du köpa fina modeller typ färgplottrar.

Likaså vill jag slå ett slag för kikarsikten! Leupold framförallt. Är riktigt billiga i USA och lätta att kränga i sverige sedan. Jag är intresserad av att köpa av dig om du åker över. Se till att packa det varsamt i en karton utan org. kartongen sedan när du ska igenom tullen bara.. "uses item". Så har du org. kartongen vid sidan om. Men repa för f-n inte optiken..då är det osäljbart sedan!!!

//KaliZ

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Tell me about it. Jag köpte just ett Leupold VX-1 3-9x40 för 3150 kr på stan. Det siktet hade jag fått för $220 i New York på B&H Photo där jag och mina jobbarkompisar handlat massor med kameror genom åren = bra ställe. Tyvärr ingen kollega som skulle åka över förrän det är för sent (om en månad)...

Likaså vill jag slå ett slag för kikarsikten! Leupold framförallt. Är riktigt billiga i USA och lätta att kränga i sverige sedan.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
En 454 Casull

wax49

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2007
Hoj
2005 YZF-R6 1999 WR400F
The Dolphins were the worst team and fired Cam after one season. You poor poor man! Parcells cant turn that team around. Oh well, this was the season for the niners and they sucked!!!!! Have to wait for next year......Atleast I can get some sleep soon when the playoffs are over :)

Gullefjun

En kyckling
Gick med
17 Sep 2004
Hoj
Svart Z1000
Kan tänka mig någon av dessa :tuttar

Trevligt att se att här finns fler Dolphinsfans här :yoparty ... även om det inte gått så bra de senaste åren:näsblod

Bifogat

• Miami Cheerleaders2.JPG
    Miami Cheerleaders2.JPG
    75.4 KB · Visningar: 101
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar