ApriliaRS skrev:Ska köpa en cross 350-426cc i 20-25000 kr klassen och sedan köpa SM hjul, rekommendationer på hojar som brukar funkabra som SM?
Tack på förhand..
ypvs skrev:Gotland ring är ok med en CR250. Inte överallt annars dock.
Dessutom, om du köper hoj för Gotland ring så kommer det att påverka ditt andrahandsvärde minst sagt. hehe...
Varför inte kolla på en 426´a när du redan har funderat på det? Du sökte ju hojar i kubik 350-426 vilket inte kan leda en till att tänka nåt annat än Yama. En YZ/WR400 borde du också kunna få tag på för vettiga pengar.
Ska du ha riktigt kul på en motard så sikta på lite mer kubik än en 250 dessutom, YZ/WR är tex djävligt roliga och funkar på de flesta banor. Allra helst ännu mer cc iofs men det är inte så nödvändigt för en första ban-motard...
Daniel...
ApriliaRS skrev:Okej..
Ktm 380 och 360 ligger ju jävligt bra i pris då jag ska sälja min 125a antagligen och använda vad det nu blir till både cross, vinter och supermotard..
426an har jag däremot inte hittat nåt bra pris på!
För och nackdelar på 380in?!
ypvs skrev:...men i motard så är skillnaden i körning milsvid då vi använder motorbromsen att slajda med och den existerar inte på en tvåtaktare. Det går att slida med en tvåtaktare också men det är fan inte lätt att lära sig bra, specellt inte med en liten, typ 250.
Daniel...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |