Vad ska jag köra...

Vad göra

• Antal röstningar
    0

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Nu har det blivit problem i huvet på björnen igen. Svemo har vänt min lilla värld upp och ner. Frågan är nu vad jag ska köra nästa år.

Vad ska jag köra nästa år.
1: R600 som jag kört i 3 år och insett att jag kan nu men med enu en ny hoj kanske man kan vara topp10 funkade ju inte förra året men vem vet.
2: R1000 mer hk måste ju innebära lägre tider och att lära sig åka på ställ kan ju bli en dyr men ball lektion.
3: Fulklassa upp mig till A-förare och kör om Sm-bucklan i Superstock 600. Sen att jag spytt galla över alla som gjort det och jag kommer få äta upp resten av mitt liv är... kanske inte är så kul.

förvirrad björn

Last edited:

Dr.Bike

Guest
björn.e skrev:
2614265 Nu har det blivit problem i huvet på björnen igen. Svemo har vänt min lilla värld upp och ner. Frågan är nu vad jag ska köra nästa år.

Vad ska jag köra nästa år.
1: R600 som jag kört i 3 år och insett att jag kan nu men med enu en ny hoj kanske man kan vara topp10 funkade ju inte förra året men vem vet.
2: R1000 mer hk måste ju innebära lägre tider och att lära sig åka på ställ kan ju bli en dyr men ball lektion.
3: Fulklassa upp mig till A-förare och kör om Sm-bucklan i Superstock 600. Sen att jag spytt galla över alla som gör det och jag kommer få äta upp det resten av mitt liv kanske inte är så kul.

förvirrad björn

Go for No.3! :tummenupp

Men!! Ingenting av det där får du ens fundera på förrän du skrivit ytterligare kapitel i Rookieskolan! :lol

Se! "alla" tycker som jag!

Bifogat

• Björneröst.jpg
    Björneröst.jpg
    48.4 KB · Visningar: 180
Last edited:

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Dr.Bike skrev:
2614271 Go for No.3! :tummenupp

Men!! Ingenting av det där får du ens fundera på förrän du skrivit ytterligare kapitel i Rookieskolan! :lol

Rookieskolan jaaaa måste börja plita lite på den igen... men det gäller att hamna i rätt stäming annarts blir det för seriöst :D Finns lite mer grund matreal att jobba med så det kommer nog snart.

Skulle ju vara kul att vara A-förare men jag anser mig inte vara värdig mig det då jag inte kommit upp i dom där 8 jäffla poängen än...

björn

Dr.Bike

Guest
björn.e skrev:
2614281 Rookieskolan jaaaa måste börja plita lite på den igen... men det gäller att hamna i rätt stäming annarts blir det för seriöst :D Finns lite mer grund matreal att jobba med så det kommer nog snart.

Skulle ju vara kul att vara A-förare men jag anser mig inte vara värdig mig det då jag inte kommit upp i dom där 8 jäffla poängen än...

björn

Förstår precis hur du tänker....Men, värdig... NÄR är man egentligen det? Nånsin.
Alla går vi och väntar på att bli värdiga på ett eller annat sätt. Under tiden blir vi gamla.
Nä för fan - fånga tillfället!
Nu har du "mycket 600:a i benen" så go for it!
Bättre lyss till den wire som brast, an att aldrig gasa sin båge! Tänk på det!

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
ä va fan prova på rookie 1000 så slipper vi dej i r600

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Gottis skrev:
2614290 ä va fan prova på rookie 1000 så slipper vi dej i r600

R600 ligger ganska långt bort men å andra sidan verkar ju många gå till R1000 så mjaaa

björn

Dr.Bike skrev:
2614289 Förstår precis hur du tänker....Men, värdig... NÄR är man egentligen det? Nånsin.
Alla går vi och väntar på att bli värdiga på ett eller annat sätt. Under tiden blir vi gamla.
Nä för fan - fånga tillfället!
Nu har du "mycket 600:a i benen" så go for it!
Bättre lyss till den wire som brast, an att aldrig gasa sin båge! Tänk på det!

Ja man har ju harvat på moppen ett tag nu och med en R6-06 borde man kunna hänga med och samtidigt skylla på hojen om man inte gör det :D Sen skulle det svida väldigt mycket om man skulle plita ihopp nått till Svemo :huvet

Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
"åka på ställ" ?

:hihi :rofl

Dr.Bike

Guest
björn.e skrev:
2614305 Sen skulle det svida väldigt mycket om man skulle plita ihopp nått till Svemo :huvet

Jo fyfan...sånt där bär emot. Oavsett vad det gäller. man vill lixom inte...
Men svälj stoltheten en dag, så känns det bättre sen!
Eller som jag brukar säga: "Bit i kudden om det gör ont. Det blir bättre sen"

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Last edited:

gixxermf

NRT
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
-
Alx skrev:
2614444 för du vågar väll inte köpa en 600 och hänga med va...:7peta

Tanken har slagit mig... men du vet väl vad björn har sagt om 600... det går ju inte åka fort på en sån... har man en 1000 så är det ju bara gasa på rakorna så är det klart!:tummenupp

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
sandstream skrev:
2614497 Var glad för att du inte känner till det talesättet :arsele :D
you tell me
tycks ju veta

eller nä, gör inte det :)

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
gixxermf skrev:
2614470 Tanken har slagit mig... men du vet väl vad björn har sagt om 600... det går ju inte åka fort på en sån... har man en 1000 så är det ju bara gasa på rakorna så är det klart!:tummenupp

det är för att du vet att jag skulle ge dig en fet stryk om vi hade samma material :D

björn

gixxermf

NRT
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
-
björn.e skrev:
2614819 det är för att du vet att jag skulle ge dig en fet stryk om vi hade samma material :D

björn

Nu blev jag sjukt sugen på en 600 för att motbevisa det hela!!

Skulle nästan kunna äta min egen skit om du var snabbare...:arsele

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
gixxermf skrev:
2614825 Nu blev jag sjukt sugen på en 600 för att motbevisa det hela!!

Skulle nästan kunna äta min egen skit om du var snabbare...:arsele

åååå det här vill jag se bara besvikelsen i dinna ögon när den inte går på hjulet ut på S/M rakan kommer vara underbar. Du kommer få pisk lille man. Än så länge leder ju 600 :)

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
I´m back!

Efter en längre frånvaro på forumet just pga dig :gnissla ser jag nu chansen att dekaltrimma din hoj på nytt. Kan jag så kan väl du! Klart vi skall köra Superstock 600 nu när det blivit klart att man slipper alla bilar!

Detta kommer ju förmodligen leda till ytterligare kvalpilsner under kommande år i så fall. (För så seriöst kan det väl inte bli att köra SM att man inte kan ljuga och ta ett par kalla på kvällen eller?) Dessutom behöver vi shapea upp i det där fjollträsket och införa lite nästan-rookie-rutiner där! För att inte tala om alla nya vad och trådar som kommer skapas i ämnet. Jag ser en ny epok, Björnen. Kom igen så kör vi!

/Ärkerivalen P. Brandt:tummenupp

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...