Vad ska jag köra...

Vad göra

• Antal röstningar
    0

gixxermf

NRT
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
-
björn.e skrev:
2614835 åååå det här vill jag se bara besvikelsen i dinna ögon när den inte går på hjulet ut på S/M rakan kommer vara underbar. Du kommer få pisk lille man. Än så länge leder ju 600 :)

Det gör dom om man gasar lite... men som du fegar ut på rakan förstår jag att det inte reser!!

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Pelle B skrev:
2614852 Efter en längre frånvaro på forumet just pga dig :gnissla ser jag nu chansen att dekaltrimma din hoj på nytt. Kan jag så kan väl du! Klart vi skall köra Superstock 600 nu när det blivit klart att man slipper alla bilar!

Detta kommer ju förmodligen leda till ytterligare kvalpilsner under kommande år i så fall. (För så seriöst kan det väl inte bli att köra SM att man inte kan ljuga och ta ett par kalla på kvällen eller?) Dessutom behöver vi shapea upp i det där fjollträsket och införa lite nästan-rookie-rutiner där! För att inte tala om alla nya vad och trådar som kommer skapas i ämnet. Jag ser en ny epok, Björnen. Kom igen så kör vi!

/Ärkerivalen P. Brandt:tummenupp

Maaatthhaaa vilken sten lyfte någon på för att hitta dig :) ja ja tur att någon förbarmade sig över dig endå. Nu till verkligheten Pelle du vet den där kalla där ute. Sist jag tittade fick du duktigt med pisk och det lär inte bli bättre OM vi möts igen det borde du lärt dig :D

björn

gixxermf skrev:
2614854 Det gör dom om man gasar lite... men som du fegar ut på rakan förstår jag att det inte reser!!

visst gubben :såjaponken

Last edited:

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
Vakna nu, gå in på www.roadracing.se, klicka sedan på supportklasser, sedan på Rookie600 sedan på resultat. Titta sedan på vem som blev 6:a och vem som blev 21:a. :arsele I rest my case....

Du ser vi måste bara fortsätta nästa år! När vi dessutom kommer ha en viss Rejnäs som springer omkring bland tälten i bara kalsongerna och letar efter potatiskanoner blir serien fulländad!:D

björn.e skrev:
2614888 Maaatthhaaa vilken sten lyfte någon på för att hitta dig :) ja ja tur att någon förbarmade sig över dig endå. Nu till verkligheten Pelle du vet den där kalla där ute. Sist jag tittade fick du duktigt med pisk och det lär inte bli bättre OM vi möts igen det borde du lärt dig :D

björn

visst gubben :såjaponken

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Pelle B skrev:
2614984 Vakna nu, gå in på www.roadracing.se, klicka sedan på supportklasser, sedan på Rookie600 sedan på resultat. Titta sedan på vem som blev 6:a och vem som blev 21:a. :arsele I rest my case....

Du ser vi måste bara fortsätta nästa år! När vi dessutom kommer ha en viss Rejnäs som springer omkring bland tälten i bara kalsongerna och letar efter potatiskanoner blir serien fulländad!:D

No önos: rätt ska vara rätt läs igen inlägg no:133 http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=111662&page=7 :arsele

no döss: har inte bestämt mig än men att rejnäs ska springa runt piggar ju alltid upp lite. Måste hitta en hoj först. så vet du någon som ska sälja en r6-06 för ca 65 + så pm to meeee

björn

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Dr.Bike skrev:
2615086 Skönt att höra att du bestämt dig! :D

nja det tar nog lite längre tid egentligen handlar det om vilken hoj jag får tag på...har ju bara en viss mängd pengar men att spöa pelle igen låter ju onekligen ganska kul. Sen att smurf-fan inte vågar köra är ju synd :D

Last edited:

Dr.Bike

Guest
björn.e skrev:
2615112 nja det tar nog lite längre tid egentligen handlar det om vilken hoj jag får tag på...har ju bara en viss mängd pengar men att spöa pelle igen låter ju onekligen ganska kul. Sen att smurf-fan inte vågar köra är ju synd :D

Hahaha! Vad du velar!
Du låter ju som ett fruntimmer på mellandagsrea! :lol

sandstream skrev:
2615148 Vem förutom jag skulle annars säga det till tanten :tuttar :D

Aahhh DÄR kom det!

Last edited:

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Dr.Bike skrev:
2615444 Hahaha! Vad du velar!

Du har du endå inte hört hur det är live minst 100 ggr per dag ändrar jag mig allt från att inte köra alls till att försöka vinna vm :D

björn

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Dr.Bike skrev:
2615444 Hahaha! Vad du velar!

björn.e skrev:
2615539 Du har du endå inte hört hur det är live minst 100 ggr per dag ändrar jag mig allt från att inte köra alls till att försöka vinna vm :D

björn

Tro honom! Fråga Kobbe eller mig! Han är ännu värre när han är full! :D

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Alx skrev:
2615565 Tro honom! Fråga Kobbe eller mig! Han är ännu värre när han är full! :D

Det man själv inte kommer ihåg har alldrig hänt :fakta

björn

Nu är det snart lika mella r1000 och sladd skola samt fuluppklassning och sm bucklan oooooo hur ska det sluta :D

björn

Last edited:

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
björn.e skrev:
2615566 Det man själv inte kommer ihåg har alldrig hänt :fakta

björn

Nu är det snart lika mella r1000 och sladd skola samt fuluppklassning och sm bucklan oooooo hur ska det sluta :D

björn
Köp sprojlans ny hoj och värstigbuss, glass i depån med snygga :tuttar i släptåg.....
Seså iväg till banken nu med dej :7peta

Dr.Bike

Guest
Alx skrev:
2615565 Tro honom! Fråga Kobbe eller mig! Han är ännu värre när han är full! :D

HA! Gode gud, stackars er!
Och Björn.E: Ambivalensen verkar total! Inte köra alls kontra vinna VM! Jo jag tackar, det är lagom spännvidd! :D
Nä satsa du på det däringa 600-tjosan så ska du se att du står som slutsegrare efter nästa säsong.

Bredvid vägen*: Får man trimma nåt alls överhuvudtaget i superstock?
(jo jag hör på namnet att det är rätt mycket original lixom...)
Blueprinta? Perforera luftfiltret?

(bredvid vägen = by the way, på utrikiska)

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
ja och det blev...ERF :D ja vad ska man säga hur kunde det bli så här? Huvet fullt med sprit, en Benny som kanske är Sverigs roligaste tokholmare och Fredrick som man inte får gratta när han kommit två:a:D Vem kan tacka nej till det. Så nu ska jag rulla runt med ett nytt gäng och lämnar er till ert öde :gnissla

björn

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
björn.e skrev:
2683800 ja och det blev...ERF :D ja vad ska man säga hur kunde det bli så här? Huvet fullt med sprit, en Benny som kanske är Sverigs roligaste tokholmare och Fredrick som man inte får gratta när han kommit två:a:D Vem kan tacka nej till det. Så nu ska jag rulla runt med ett nytt gäng och lämnar er till ert öde :gnissla

björn

:va Ja du är sannerligen överskningarnas man du, men varför inte, det låter som ett bra team:tummenupp Men va ska ni åka med för cykel? Nyfiken, jag ...inte ett dugg:rolleyes:

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
christer skrev:
2684296 :va Ja du är sannerligen överskningarnas man du, men varför inte, det låter som ett bra team:tummenupp Men va ska ni åka med för cykel? Nyfiken, jag ...inte ett dugg:rolleyes:

Benny har någon såndär stor sak med massa HK:eek: kommer att dö, det är jag helt övertygad om :gnissla

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
Skulle tro hojen har sisådär 160hk på slangen.....
Men du lär dig snart att köra med ställ genom kurvorna för att dra upp den på slangen så fort du rör gasen :D :D

Jag har to.m hittat däck att träna på: http://www.sporthoj.com/annonser/?id=43646 (Drifting däck:tummenupp )

Sorpa hade tagit banrekordet på Sviesta med den här hojen -05 om inte Minin hade kört ännu snabbare varven innan, så potentialen finns där.

Jag tror du kommer att stor-trivas på en 1000cc.
//
Benny

björn.e skrev:
2684715 Benny har någon såndär stor sak med massa HK:eek: kommer att dö, det är jag helt övertygad om :gnissla

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
RR:Benny skrev:
2686453 Skulle tro hojen har sisådär 160hk på slangen.....
Men du lär dig snart att köra med ställ genom kurvorna för att dra upp den på slangen så fort du rör gasen :D :D

Jag har to.m hittat däck att träna på: http://www.sporthoj.com/annonser/?id=43646 (Drifting däck:tummenupp )

Sorpa hade tagit banrekordet på Sviesta med den här hojen -05 om inte Minin hade kört ännu snabbare varven innan, så potentialen finns där.

Jag tror du kommer att stor-trivas på en 1000cc.
//
Benny

jo eller så dör i en hjärtinfarkt jag så fort jag lagt i ettan :rolleyes: :D

björn

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
björn.e skrev:
2689021 jo eller så dör i en hjärtinfarkt jag så fort jag lagt i ettan :rolleyes: :D

björn

Björn, Nu är det ju flera av oss som vet att du samt någon annan tydligt har beskrivit hur lätt det är att lägga supersnabba varv med just literhojar:D Inte kan det väl va så att du ändra dej nu:rolleyes:

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
RR:Benny skrev:
2686453

Tror minst 8 pers körde snabbare varv än sorpa 05 ;) Dessutom var han aldrig under hållinders gamla heller..

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping