Vad ska man ha för åkgräsklippare?

Toro-223-D-Groundmaster,4eb67ebf.jpg

Vad tror du om en sån här, minus lampor och störtbåge för 35?

Toro-223-D-Groundmaster,4eb67ebf.jpg

Vad tror du om en sån här, minus lampor och störtbåge för 35?

För dyrt och onödigt stort känns det som i ett första skede. Men får man ruljans på denna sidoverksamhet så är det något sånt man ska ha. Bara jag får upp den på min släpkärra, jag har tipp och sånt men bredden är ju det kritiska kanske.

För dyrt och onödigt stort känns det som i ett första skede. Men får man ruljans på denna sidoverksamhet så är det något sånt man ska ha. Bara jag får upp den på min släpkärra, jag har tipp och sånt men bredden är ju det kritiska kanske.

Så vitt jag har förstått så är det bara knivarna som skiljer, någon modell jag har sett har haft ett extrablad uppepå en vanlig kniv, andra har haft vad som ser ut som en vanlig kniv men som har varit av multiklippmodell.

Jag har ju jobbat med såna här maskiner en gång i tiden, men inte som säljare då, på den tiden var det Belos 1300D som var kung, den hade en liten Kubota diesel.

Att frakta maskinerna på släp går bra, bara bygg upp lite under hjulen så att klippaggregatet kan sticka ut över sidorna.

Så vitt jag har förstått så är det bara knivarna som skiljer, någon modell jag har sett har haft ett extrablad uppepå en vanlig kniv, andra har haft vad som ser ut som en vanlig kniv men som har varit av multiklippmodell.

Jag har ju jobbat med såna här maskiner en gång i tiden, men inte som säljare då, på den tiden var det Belos 1300D som var kung, den hade en liten Kubota diesel.

Att frakta maskinerna på släp går bra, bara bygg upp lite under hjulen så att klippaggregatet kan sticka ut över sidorna.

Lite av multiklipp-funktionen ligger i hur klippdäcket är utformat och knivarna har en liten vinge för att lyfta upp klippet i huset.

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back