en grön va? funderar själv på att skaffa en till hoj och då vill jag ha en grön z750
nej nej den ska vara svart. egentligen gillar jag mattsvart Måste passa skinnstället
Jag är typ 165. Jo jag vet det är inte kul att tappa hojen har prova de 2 gånger hehe. Jag har tänkte att kolla runt mycket och provköra.. Jag har snöat in mig på z750 faktiskt..Gillar naked. samt lite mer upprättsittande. Men r6 är väl lite lite lite mer upprätt än r1? Ska prova lite olika modeller och känna efter vad man trivs med..
Om du ska lattja på bana och vill ha lite bättre väghållning så satsa på Z750R.
Innan du köper något så snälla (!!) testa Ducati Monster 696. Det var kärlek vid först ögonkastet! Sjukt härlig att köra!
Motard!
jag är riktigt nöjd med min iaf. funkat felfritt, alltid. o vettig försäkring nåt man är tvungen att väga in tyvärr. . .eller?Jag är typ 165. Jo jag vet det är inte kul att tappa hojen har prova de 2 gånger hehe. Jag har tänkte att kolla runt mycket och provköra.. Jag har snöat in mig på z750 faktiskt..Gillar naked. samt lite mer upprättsittande. Men r6 är väl lite lite lite mer upprätt än r1? Ska prova lite olika modeller och känna efter vad man trivs med..
Håller med Money Testa Monster 696an eller storebröderna 796, 1100 om du vill ha lite fler pållar
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari