Vad ska man skaffa sig R1 Gixxer CBR1000RR Daytona 675?

gb_gubben

Just do it!
Gick med
28 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
R1 -05
Hej ALLA!

Är i farten med att skaffa hoj igen,hade en Buell xb12s för ett par år sedan men vill nu skaffa en kåphoj...inte d enklaste btw :va

Dom aktuella hojarna som ja suktat efter är dom i rubriken,just nu är jag mest sugen på en R1.
Frågan är om man ska akta sig för hojar som spräckt 4000mil,tex den i länken nedan e ja sugen på....nån som kan hjälpa mig i djungeln?


http://www.blocket.se/uppsala/Svart_Yamaha_R1_i_kanonskick_22342312.htm?ca=23_3&w=3

hilsen
//Gb_gubben
 

Tricku

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2007
Ort
Vaxjo
Hoj
Mt07-15
Ser ut att vara i fint skick, 4000 är inte mkt. Bara vi köpare som går runt o nojjar oss. Är den skött så kan den vara nästan som ny i motorn enligt de tester motorrad har gjort tex.

Oftast så klotas väll de flesta sporthojar och därav så finns det få som gått långt...
 

Dark_Messenger

Guest
675 lirar liksom inte i samma division men det fattar du väl?

Jag hade tjackat en retta 04 eller nyare.
 

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Ort
Överallt..
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
vafan, 400 ska du ha!:tummenupp:rolleyes:
Köp min, den har rullat 2500mil
 

Jasko

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2008
Ort
gbg
Hoj
R1 -06
vad du än köper kommer du bli nöjd men suktar hjärtat efter en retta så tycker jag du ska köra på de så slipper du kolla in andras sen :) haha.
ser riktigt fräsch ut den du länka till men när du e klar med den vad har den rullat då?
lycka till
 

gb_gubben

Just do it!
Gick med
28 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
R1 -05
Wow fan va ja gillar att det finns så mycket härliga skälar som bryr sig...sen om det handlar om vem som har snyggast hoj,eller vem som ska få chansen att sälja på mig sin hoj det kan ju kvitta ;O)
Det som gnager mest i nöten är "hur långt har hojen gått när jag är färdig med den"???

Ringde på en gixxer 1000 k5:a i ystad,tänkte perfekt iom att man bor hyfsat nära...killen kunde inte svara på hur mycket hojen gått,vilket regnr. den hade...fick kalla fötter på dirren,om man brytt sig om hojen så vet man väl f-n sånt!!...eller??

The search will be continued! Tack än en gång för era synpunkter,uppskattas! =)
 

JTPK79

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2007
Ort
Malmö
Hoj
Borta...
Fordon man äger blir man aldrig orolig över milen oavsett hur långt den gått, men fordon som man köper verkar det som alla är nojiga så fort den börjar närma sig 4-5 tusen mil. Är väl sällan en motor kolappsar helt pga ålder. Allt annat är ju bara att laga, eller byta ut, lager, däck, bromsskivor, klosar, koppling, soppapump, drivpaket osv...

Stirra sig blind på mätaren ska man nog va försiktig med, kan ju varit tillbaka skruvad eller körts med utdragen sladd...

Köp en r1a den e fräck...zx10r är ju inte dålig den heller, 08an då. Vid närmare eftertanke är ju cbren och gixxern lika fräcka :)
 
Last edited:

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
honda cbr 600rr
inte kul o köpa en hoj som gått 4-5000 mil...o sen köra 1000 själv...då är man uppe i ett miltal där i princip ingen vill köpa den....
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top