Vampyrtrollet
Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gixela kanske??
Annars så lät faktiskt Aimee Aprilia Victoria hur fint som helst.
Annars så lät faktiskt Aimee Aprilia Victoria hur fint som helst.
Alltså... Precis som med y-namn på killar (Ronny, Jonny, Benny osv) så dikterar ju namnet på flickebarnet vad hon har för framtid. Jag har en liten lista på tjejnamn som är otroligt slampiga, men de flesta namnen är redan nämnda i den här tråden.
Vill du att hon ska bli heroinist kan du ju alltid döpa henne till Twilight eller nåt sånt.
Jag skulle iofs gärna utveckla min slamp-teori (och lite andra) med hjälp av er. Lista era bästa slampnamn, era bästa kniparnamn, era bästa ballbusterbutchflatanamn, osv!
Kvinnliga poliser heter ALLTID Åsa.
Ja döper man sin dotter till Porsche eller Tracy (eventuellt Traci) så vet man ju vilken bransch det blir för henne.
Döper man till Tabitha så blir hon antingen negress eller 4:e generationens white trash.
Väljer man Inez, Gunlög, Britta, Ulla eller Gudrun så blir hon mat-tant på en lokal mellanstadieskola.
Kvinnliga poliser heter ALLTID Åsa.
Du hoppat av SH? Vafförerå? Dom vart dumma mot dej? Du "för fin" för SH?Japp..två veckor efter att jag hoppade sh av krashade typ allt i mitt liv (perfekt tajmat )...så jag tänkte..jag kan lika gärna svälja all stolthet jag har o sitta här o va bitter istället
Du har föffan ett y-namn! Du skulle ta illa upp!
Du har föffan ett y-namn! Du skulle ta illa upp!
Du skulle bara se voodoodockan jag snabbt täljde till här, med litet sött skinnställ (rosa) och en liten papirmaché hoj till. Den dockan har varit där få saker av fast form brukar befinna sig!
Dessutom har du ju ett as-namn
Vad ska min dotter heta?
Jo hon ska heta Margareta.
(sjungs till valfri trallvänlig melodi)
Sniff, sniff. What's that smell?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati