Hoppas det är knähöga stövlar .....Miss_Orchidee skrev:Lovar att lägga upp ett kort på mina skor sen
Hoppas det är knähöga stövlar .....Miss_Orchidee skrev:Lovar att lägga upp ett kort på mina skor sen
sharpedge skrev:Hoppas det är knähöga stövlar .....
I bastun? Enbart??Miss_Orchidee skrev:Ja ja, vill ni jag ska ha dom på mig eller??
sharpedge skrev:I bastun? Enbart??
HELL YES!!!!
HahaMiss_Orchidee skrev:I bastun?? bli inte det VÄLDIGT varmt då??
från er sida sett??
sharpedge skrev:Haha
Vi får väl se till att ha is i beredskap ifall en Miss O sätter sig i bastun enbart med knähöga stövlar och helt våt av bastuånga/svett
Miss_Orchidee skrev:Nu är det ju så att jag ser precis ut som dom där brunbrända modellerna, med välsvarvade kroppar, givetvis utan ett uns fett... och illblond
Det fäcker nog med ett desilitermått kallvatten ska du se
sharpedge skrev:
Absolut ....Miss_Orchidee skrev:he he he, ja vi får ju inte slösa på vattnet, det finns ju andra som behöver det bättre
Men du, då vill ja se er killar i nån sexig utstyrsel, det är väl inte mer än rätt va??
sharpedge skrev:Absolut ....
Inoljade kroppar i brandmansbyxor?
Om du tror att stövlar blir varmt?? Vad tror du inte då en dräkt genererar för värmeMiss_Orchidee skrev:Duger ALDELES utmärkt för min del... lumpens pilot-dräckt duger fullt tillräckligt, med oljad kropp alltså....
sharpedge skrev:Om du tror att stövlar blir varmt?? Vad tror du inte då en dräkt genererar för värme
Brandmansbyxorna klarar iaf värme lite bättre
Man sitter inte i badbrallor i bastu *morr* :kockoMiss_Orchidee skrev:ja ja, klaga inte... ni får ju valuta för det
ok ett par snygga badbrallor duger.... men varför slösa på tyget??
sharpedge skrev:Man sitter inte i badbrallor i bastu *morr* :kocko
Hålla för ögonen är ett välkänt knep... Men då missar man allt gottigt juMiss_Orchidee skrev:Precis VARFÖR slösa med tyget.....
Jag kan ju bara hålla för ögonen annars...
sharpedge skrev:Hålla för ögonen är ett välkänt knep... Men då missar man allt gottigt ju
Miss_Orchidee skrev:nej nej Ola, det är du som är min
Pinky skrev:Jag kan ta er båda två
Miss_Orchidee skrev:Ah, schyst men jag tror vi hoppar det Eller jag hoppar iallfall, Ola kanske vill??
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|