vad ska vi heta då?

vad ska vi heta?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
NSR_Martin skrev:
Shit va cool du är....
Vilken normal person har haft TVÅ landsvägs 125or utan o haft A1 kort?


Namnet på er klubb ska lätt va "ketting light"... Även om jag tycker stavningen "kjetting light" är snäppet vassare

Jag skämtade innan. Så jag måste vara onormal då? Ja du... väldigt bra sagt. Första hojen var det fel på, den sålde vi. Andra hojen sålde jag bara för att jag ville köpa tyngre för att jag aldrig hann ta körkortet. Är jag onormal? Det är nämligen farsan som köper mina hojar, så jag kan köpa och sälja hur många hojar jag vill och du har ingen rätt att kalla mig för onormal. Punkt slut.

Rift skrev:
ehm får jag bara fråga är du 89 eller skrev du bara fel när du reggade dig? vilken normal 16,17 åring köper en ZX7R som han sedan inte får använda på ett helt år? :gnissla :dummer kan man ju lika gärna köra omkring på 125 sista säsongen och skaffa något skoj sen, istället för att gå miste om en till säsong,, så varför kalla oss moppefuckos? btw du är mindre än mig :7peta :rofl

Som sagt så skämtade jag, men jag antar att du inte visste det. Jag tog aldrig körkortet förra året så jag tycker att det är onödigt att kortet i år för att det kostar ju. Sen vill man heller inte hålla på två gånger då jag har begränsat med tid. Mellankortet en gång, så behöver man inte strula med körkort igen. Jag kan hålla mig också, inga problem för mig :)
 
Last edited:

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Ort
gbg
Hoj
r1 -00
orka, fjolligt ju.. kommer ändå inte bli nåt..
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
H4 skrev:
Jag skämtade innan. Så jag måste vara onormal då? Ja du... väldigt bra sagt. Första hojen var det fel på, den sålde vi. Andra hojen sålde jag bara för att jag ville köpa tyngre för att jag aldrig hann ta körkortet. Är jag onormal? Det är nämligen farsan som köper mina hojar, så jag kan köpa och sälja hur många hojar jag vill och du har ingen rätt att kalla mig för onormal. Punkt slut.

Jag tycker du är jätteonormal :blah
"du har ingen rätt o kalla mig onormal" :D Va inte du såndär pluggnisse? Borde du då inte se att min formulering innebär att jag INTE kallade dig för onormal? (utan att det snarare va en frågeställning.) Tala om att överreagera...

Man blir sugen på o retas ännu mer med dig bara för att du tar det så dåligt, men vi sparar det till en annan gång... Tack o hej för mig! :tummenupp





BTW: Om ni nu lyckas skrapa ihop till nån klubb MÅSTE ni ju sticka upp till sviestad på en onsdagskörning nån dag! Det kan omöjligt misslyckas, roligare på hoj går inte att ha enligt mig.
:squid
 

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
DJM skrev:
orka, fjolligt ju.. kommer ändå inte bli nåt..
:fakta

NSR_Martin skrev:
BTW: Om ni nu lyckas skrapa ihop till nån klubb MÅSTE ni ju sticka upp till sviestad på en onsdagskörning nån dag! Det kan omöjligt misslyckas, roligare på hoj går inte att ha enligt mig.
:squid
Skulle vara jäkligt skoj att åka till Sviestad, men det är 20 mil dit från Stockholm. Att åka 40 mil touring på en 125:a är inte så lockande...
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
NSR_Martin skrev:
Jag tycker du är jätteonormal :blah
"du har ingen rätt o kalla mig onormal" :D Va inte du såndär pluggnisse? Borde du då inte se att min formulering innebär att jag INTE kallade dig för onormal? (utan att det snarare va en frågeställning.) Tala om att överreagera...

Man blir sugen på o retas ännu mer med dig bara för att du tar det så dåligt, men vi sparar det till en annan gång... Tack o hej för mig! :tummenupp





BTW: Om ni nu lyckas skrapa ihop till nån klubb MÅSTE ni ju sticka upp till sviestad på en onsdagskörning nån dag! Det kan omöjligt misslyckas, roligare på hoj går inte att ha enligt mig.
:squid

Så du kunde inte komma med något vettigare svar då? Jag som väntade ivrigt :gnissla

Det är sant att din din formulering var en fråga, men du syftade på mig. Så tolkar jag det. Vi kan gärna reda ut det här när du vill, men jag vill inte fortsätta och förstöra den här tråden.
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
KalleNorton skrev:
:fakta


Skulle vara jäkligt skoj att åka till Sviestad, men det är 20 mil dit från Stockholm. Att åka 40 mil touring på en 125:a är inte så lockande...
Vi åker 12 mil fram o tillbaka, tycker det är värt det två gånger om, hehe, men visst, jag förstår dig... men det går säkert hitta nån man kan sammåka med från stockholm! många som kör bil o släp ner... eller om man känner nån med bilkörtkort så är det ju bara o hyra ett släp...
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Var ligger sviestad då? Vilket håll om jönköping?
 

Deztallica

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2004
Ort
Haninge
Hoj
KTM 660 SMC -04, Honda CRF250R -08
Tycker alla var extremt dåliga, men, la min röst på någon Teen mc .
 

AxlySM

Edert tidningsbud, med lem.
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Trollhättan
Hoj
Aprilia MX 125 -04
Sweden Kjettingers hellre än Kjettings. Rullar bättre på tungan. :tungan
Annars är ju Kjetting Kickers stenhårt! :tuttar
 

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
kan någon svara på vad fan "Kjettings" är för jävla namn? fattar bara inte... la min röst på Crazy MC:s

:banana
 

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Ort
Rockholm
Hoj
ingen nsr längre
DJM skrev:
orka, fjolligt ju.. kommer ändå inte bli nåt..
:fakta inte va? inte med den insällningen nej :rolleyes: men de blev ju oavgjort mellan Crazy MC å kjettings light .... jag håller mig fortfarande till crazy mc :D
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Samma här!

Bli medlemmar och rösta!
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
vi får nästan göra en ny poll så man bara kan rösta på crazy mc och kjettings light för det är ju de som leder nu.
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
CRMaeger skrev:
vi får nästan göra en ny poll så man bara kan rösta på crazy mc och kjettings light för det är ju de som leder nu.

HAHA aa vi får se hur vi gör.
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Mr EmCom skrev:
kan någon svara på vad fan "Kjettings" är för jävla namn? fattar bara inte... la min röst på Crazy MC:s

:banana


Fans en tråd o ÖD där en sa att hans far ( tror jag det va) hade vart ute och kört mellan bilar i en kö. Plötsligt så svänger en bilist och blockerar hans väg, då blir han så förbannad att han drar en järnketting i taket på bilen och skrapar bilen med fotpinnarna.

Historien blev en klassiker direkt.
 

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
seyou skrev:
Fans en tråd o ÖD där en sa att hans far ( tror jag det va) hade vart ute och kört mellan bilar i en kö. Plötsligt så svänger en bilist och blockerar hans väg, då blir han så förbannad att han drar en järnketting i taket på bilen och skrapar bilen med fotpinnarna.

Historien blev en klassiker direkt.


hahaha ok men jag fattar ändå inte va det har me en 125cc mc gäng att göra?

vote for Crazy MC:s!!!!
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Undersökningen är härmed avslutad och efter att ha pratat med några så har de ändrat sig och vill rösta på Crazy MC så den är vinnaren.
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Wargen skrev:
Undersökningen är härmed avslutad och efter att ha pratat med några så har de ändrat sig och vill rösta på Crazy MC så den är vinnaren.


Gör en ny poll istället med Ketting Light och Crazy MC som de enda altenativen.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top