NSR_Martin skrev:Shit va cool du är....
Vilken normal person har haft TVÅ landsvägs 125or utan o haft A1 kort?
Namnet på er klubb ska lätt va "ketting light"... Även om jag tycker stavningen "kjetting light" är snäppet vassare
Jag skämtade innan. Så jag måste vara onormal då? Ja du... väldigt bra sagt. Första hojen var det fel på, den sålde vi. Andra hojen sålde jag bara för att jag ville köpa tyngre för att jag aldrig hann ta körkortet. Är jag onormal? Det är nämligen farsan som köper mina hojar, så jag kan köpa och sälja hur många hojar jag vill och du har ingen rätt att kalla mig för onormal. Punkt slut.
Rift skrev:ehm får jag bara fråga är du 89 eller skrev du bara fel när du reggade dig? vilken normal 16,17 åring köper en ZX7R som han sedan inte får använda på ett helt år? kan man ju lika gärna köra omkring på 125 sista säsongen och skaffa något skoj sen, istället för att gå miste om en till säsong,, så varför kalla oss moppefuckos? btw du är mindre än mig
Som sagt så skämtade jag, men jag antar att du inte visste det. Jag tog aldrig körkortet förra året så jag tycker att det är onödigt att kortet i år för att det kostar ju. Sen vill man heller inte hålla på två gånger då jag har begränsat med tid. Mellankortet en gång, så behöver man inte strula med körkort igen. Jag kan hålla mig också, inga problem för mig
Last edited: