Vad skriva på studentskylten?

Kerplunk

Den dagen den sorgen...
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
-
Lillebror tar snart studenten och jag har fått i uppdrag att fixa skylten. Har förstorat upp ett kort på honom men frågan är vad man ska skriva. :va Vill ju gärna skoja till det lite också. Någon som har något förslag? :)

Kerplunk skrev:
2191875 Lillebror tar snart studenten och jag har fått i uppdrag att fixa skylten. Har förstorat upp ett kort på honom men frågan är vad man ska skriva. :va Vill ju gärna skoja till det lite också. Någon som har något förslag? :)

Anspela på något pinsamt han gjort tidigare eller nåt. Fast det kanske blir för internt iof..

Såhär: " Det är lugnt brorsan, storleken spelar faktiskt ingen roll"

:tummenupp

Man kanske kan få in det där med att mamma fick ta en taxi och hämta min annars så ordningssamma bror inne i stan på valborg när han var dyngrak och trodde att mamma var grannfrun. Fast det kanske är elakt. :va

Kerplunk skrev:
2191912 Man kanske kan få in det där med att mamma fick ta en taxi och hämta min annars så ordningssamma bror inne i stan på valborg när han var dyngrak och trodde att mamma var grannfrun. Fast det kanske är elakt. :va

Äh, det är för snällt ju. Bättre kan du.

Kerplunk skrev:
2191921 Haha, jag vet, mesar alldeles för mkt med honom, det är däför jag måste få hjälp med att komma på något elakt... :hihi

"Ungdomsmottagningen ringde, dom ville att du skulle komma tillbaka och sanera alla flatlöss du lämnade efter dig".

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back