Vad skulle du rösta om det var val idag?

Vad skulle du röstat?

• Antal röstningar
    0

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Har alltid röstat moderaterna, kommer fortsätta tills jag ser att inte de heller klarar av att leda sverige. Tror inget parti kommer klara att ta oss upp igen de kommande 20 åren.

Coola Ola

Guest
Vafan? Är det bara jag som är kommunist på det här bygget? :tungan :D

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
gladh skrev:
Lika stor som andelen posörer, dösstraff på mc-stöld förespråkare, medborgargardessympatisörer och invandringsfientliga.

Sicken tur att det inte finns nån koppling där emellan.

:tummenupp

Jag tycker det är jävligt bra att det finns smileys som gör att man slipper skriva "me too"-meddelanden. :D

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Chris Ash skrev:
Jag skrev ingen aning, det brukar vara en lång beslutsvånda dagarna som föregår valen och den orkar jag bara med en gång var fjärde år.

Tyvärr finns inget ChrisAsh parti.

Har det gått fyra år mellan dina röstningar?

_teSSan_

Guest
eus skrev:
Ja efter alla dessa klipska inlägg om att rösta bort sossarna å allt vad det heter skulle det vara kul å se vilken grupp i samhället som sporthoj.com återspeglar.
Får jag gissa tror jag att det är merparten "blåa" röstare här inne.
Eftersom det här med MC är en dyr hobby.

Har inte din mamma lärt dig att man bara ska diskutera politik med människor man känner väldigt väl..?!

Och knappt ens med dem... :rolleyes:

Domifuling

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
KTM 525exc -04
Att rösta idag är som spela keno, vinner du så är det djävligt lite.

Samtliga partier är näst intill värdelösa och sysselsätter sig till 90% med att kasta skit på andra istället för att vara kreativa. Dom tänker ungefär lika lång som jag pissar, när jag ligger på mage.

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
ööööööööööö jag säger som ett par andra har inte en anning om vad jag skulle rösta på är lite velig på det just nu........... :va

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Någon som har en förklaring till varför det är så få socialdemokrater och så många moderater på sporthoj.com?

Övervikten (m) lär inte vara så stor ens på redaktionen för Sveriges Adelskalender...

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Nyteknik skrev:
Hade varit kul med en icke-manipulerad poll...

:rolleyes:

Det tror jag inte det var, då hade det gjorts mer uppenbart (ungefär som med Chris Ash bidrag igår). Men vi får nog snart veta.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Nyteknik skrev:
Någon som har en förklaring till varför det är så få socialdemokrater och så många moderater på sporthoj.com?

Övervikten (m) lär inte vara så stor ens på redaktionen för Sveriges Adelskalender...

Nädå, det kan nog stämma. Iaf att andelen moderater är så högt. I det område(valdistrikt) där jag för närvarande bor har moderaterna haft långt över 50% sen urminnes tider. Tror Danderyd var "värst" 2002 med över 70% röster på moderaterna.

Fast 6.5 % socialdemokrater låter väldigt lite.

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Chris Ash skrev:
Nädå, det kan nog stämma. Iaf att andelen moderater är så högt. I det område(valdistrikt) där jag för närvarande bor har moderaterna haft långt över 50% sen urminnes tider. Tror Danderyd var "värst" 2002 med över 70% röster på moderaterna.

Fast 6.5 % socialdemokrater låter väldigt lite.

Angående Danderyd stämmer säkert din uppgift. Det är bara några km från där vi bor och om något skulle kunna kallas för ett svenskt Hollywood så är det Stocksund i Danderyd. Där bor Björn Ulvaeus, Marie Fredriksson och antalet Jaguar per capita är troligen störst i landet.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Chris Ash skrev:
Här i Jämtland hade de 9,8 % i förra valet. Otroligt att det kan va så stora regionala skillnader.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
eus skrev:
Jag tror vi får se ett maktskifte nästa val, tyvärr mot det sämre

Det hinner svänga igen. När Göran skramlar med diverse hot sedan så kommer folket rätta in sig i leden.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024