RS250RR skrev:även i Göteborg händer det grejer......
JAG VET JAG HAR ...... TVÅoscar skrev:Hur har du gjort med kylaren? Byggt om eller sänkt? DEN ÄR EN NY
Vad är det för en swing? KIT
...hmmm!!!! Varför sitter det en original dämpare både fram och bak? Ut med språket! Vad har du för hemligheter på gång?! INGET SÄRSKILT
Jag har en sak som skulle gjort kolfiberporret fulländat... Just det ja! En tank i kulfiber!
oscar skrev:..
Jag har en sak som skulle gjort kolfiberporret fulländat... Just det ja! En tank i kulfiber!
Axxexs skrev:Äh! Swingen skulle varit i kulfiber med!
Har ingen sån sving själv men skickar med en bild på Tokudomes TZ han körde i All Japanska 250cc med '05. Så ni vet vad ni ska önska er!
RS250RR skrev:Den svingen ser fan helt sjuk ut, kutsen ser inte heller helt orginal ut?
oFFkeFF skrev:spetsigare och ser lite ut som Pedrosas rsw-kåpor. Svindyra om man ska köpa dem..
Cutsen ser ju spännande ut, de har väl lite aerodynamiska ideer.Axxexs skrev:Äh! Swingen skulle varit i kulfiber med!
Har ingen sån sving själv men skickar med en bild på Tokudomes TZ han körde i All Japanska 250cc med '05. Så ni vet vad ni ska önska er!
RS250RR skrev:Kolla mina nya, det ÄR samma som Pedrosas RSW-kåpor...
Jörgen Player Special skrev:Detta har hänt i "mitt" garage...
/Jörgen
Mattias skrev:Har du målat den i aprikos?
Kan bli snyggt. Tror jag. Bilden är så jävla dålig att det är lite svårt att avgöra. Silverdekor mellan de svarta och orangefärgade fälten vore coolt. Och såklart snygg/stilren typografi i de svarta fälten.Jörgen Player Special skrev:Detta har hänt i "mitt" garage...
/Jörgen
King Karaoke skrev:Här är mitt resultat efter några thinner-frossor.
Det är Ronnies ex som hade DP´s färger.
Nöjd ägare.
Wow! Skitsnyggt! Upp med en bild på den andre desertörens skapelse också så blir det ännu bättre!King Karaoke skrev:Här är mitt resultat efter några thinner-frossor.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|