twinner skrev:Gäller pollen brutto eller nettO?
burner skrev:Intressant för övrigt att många här verkar ha en så pass låg inkomst med tanke på att MC inte är en så billigt syssesättning
burner skrev:Intressant för övrigt att många här verkar ha en så pass låg inkomst med tanke på att MC inte är en så billigt syssesättning
SISU skrev:28k efter skatt förra månaden.. grundlön 81 spänn i timmen..
RG500-Johannes skrev:Tjänar inte så bra själv direkt, men anammar Tyskens åsikt om jobb/pengar. Första tiden på jobbet var i princip en känsla av att ha sin hobby som jobb, nu är det lite mer segt men fortfarande riktigt jävla kul rätt ofta.
Hmm, hoppas inte min chef läser det här -vore inte bra för lönen!
/J
kjuze skrev:Jag studerar just nu och får ut 6900 men kommer till efter jul arbeta som gymnasiesärlärare och få ut 16500 i månads lön. En lön som jag är nöjd med.
[/B]
watson skrev:Bara 16500 för utbildad gymnasielärare?! Det tycker inte jag är så bra. I Stockholm tjänar man mer, men å andra sidan är ju hyra osv. lite dyrare här...
Jag tjänar 18000, jobbar som textillärare och är inte utbildad i just textilslöjd....
/FW
RG500-Johannes skrev:Tjänar inte så bra själv direkt, men anammar Tyskens åsikt om jobb/pengar. Första tiden på jobbet var i princip en känsla av att ha sin hobby som jobb, nu är det lite mer segt men fortfarande riktigt jävla kul rätt ofta.
Hmm, hoppas inte min chef läser det här -vore inte bra för lönen!
/J
watson skrev:Äh, snacka skit!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024