Vad tror ni om detta läderställ?

GSXR72

A divorce sucks
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
Suzuki GSXR 750 1989
Tja,

Då fick jag hem mitt Vanucci skinnställ idag . Det var tur jag beställde storlek 58 . Sitta som en fläskläpp :tummenupp

Har lagt upp en bild på mig med den på, inget för dom känsliga :gnissla

http://www.mogwais.com/images/vanucci58.jpg :D

Har t.om varit ute och kört lite nu på kvällen, och stället kändes bra !!

Kan helt klart rekomendera att handla ifrån louis.de !!!

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
GSXR72 skrev:
Tja,

Då fick jag hem mitt Vanucci skinnställ idag . Det var tur jag beställde storlek 58 . Sitta som en fläskläpp :tummenupp

Har lagt upp en bild på mig med den på, inget för dom känsliga :gnissla

http://www.mogwais.com/images/vanucci58.jpg :D

Har t.om varit ute och kört lite nu på kvällen, och stället kändes bra !!

Kan helt klart rekomendera att handla ifrån louis.de !!!
trevligt! Kul att du blev nöjd *blå färg är finast!*

MarcusG

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
-
Nu hade jag tur, igår fanns det läderstället i min storlek (48) så beställde ett!

Tog på samma gång ett tankskydd, tankväska, njurbälte, handskar och skor.

ca 290 euro hamnade allt på inkl. frakt! Billigt (och förhoppningsvis bra)! :)

TFK

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
KTM 990 SMR, KTM 450 SXF Motard, GasGas EC300
Fick just mail från Louis.de om att de skickat mitt Probiker RX-ställ. Det ska bli spännande att se om det passar. För 180 € var det svårt att låta bli att köpa ett... För 180 € får man ju knappt en jacka i schweden.

I största allmänhet har jag bara bra att säga om Louis.de. Det kan vara lite problem med att deras restposten-varor är slutsålda trots att det står så på hemsidan. Jag beställde ett par stövlar för ett litet tag sedan som visade sig vara slut i den storlek jag var ute efter. När jag mailade dem fick jag svar inom 15 min och till slut gick killen personligen ner till lagret och kollade vad som verkligen fanns kvar. Han hittade ett par och skickade dem till mig. Maken till snabb service och snabba leveranser har jag aldrig stött på tidigare. Stora tummar upp! Jag skickade iväg beställningen på en söndag och paketet kom till sverige på torsdagen, alltså bara fyra arbetsdagar. Att det sedan tog posten fyra dagar att bära ut avin från utlämningsstället till min brevlåda säger en del om den svenska postens effektivitet....

TFK

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
KTM 990 SMR, KTM 450 SXF Motard, GasGas EC300
MarcusG skrev:
Fuck...läderstället var slut så jag får bara de andra grejjerna :(

Det är verkar vara rätt vanligt att saker inte finns i lager trots att det ser ut som så på hemsidan när det rör sig om "restposten". Säkrast är att maila dem och fråga ifall grejorna verkligen finns i lager.

MarcusG

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
-
Mailade dem på söndag och frågade om de inte har mera av storleken när det inte fanns på hemsidan mera. Nej var svaret, de sade att det löns att kolla ofta in på sidan ifall det kommer mera. Fick svaret på måndag.
På tisdag fanns det bara blå färg av storleken, beställde den. Fick idag mail om att de andra produkterna har skickats.
När jag kollade på deras hemsida idag, finns det fortfarande kvar på hemsidan, det har också kommit in en i samma storlek men röd!
Har mailat dem och frågat om de bara uppdaterar siten slött och den är slutsåld eller om de skickar den senare.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...