Vad tycker du om killar som kör hoj?

Vad tycker du om killar som kör hoj

• Antal röstningar
    0

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Yeah right.
Det är en helt unik tanke som ingen annan omöjligt kan få.

Först måste du dessutom bevisa att jag läst just det inlägget (var det nu finns) :arsele

Och det är först till kvarn som gäller ändå.

Jag tror dig inte, skyldig till motsatsen bevisas... ;)

Sparrow

Retard MC
Gick med
4 May 2011
Hoj
Kawa ZX6R -99
Sanningen är faktiskt den att innan man började köra hoj så hittade man bara på en massa skit. Numera så dricker man bara massa kaffe och delar på vaniljlängder med likasinnade.

Man super ju inte ens på helgerna längre utan går och lägger sig snällt kl.22 på en lördagkväll för att kunna sticka ut i fint väder och söndagsköra med alla andra pensionärer.

Va fan håller vi på med...nu känner jag mig lite förtvivlad...

...och då är vi tillbaks precis där vi började! Jag saaa ju att hojkillar bara är snälla, småmesiga svärmorsdrömmar. Fast på din beskrivning låter det ju mer som att ni är någon slags yngre variant av pensionärer. :va

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
Skinnställ och båge funkar inte på brewdar.............heller.
Tro mig, jag har provat allt.

Jag borstade t.o.m tänderna en gång förgäves.....

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Haha Jörgen :) Vill ju egentligen bara säga att du är en riktigt skön snubbe, har ju träffat dig några gånger under sommaren. Och det där inlägget jag skrev om polisen var ju bara för att provocera, men det vet ju människorna som känner mig. Hoppas vi ses ute på vägarna kompis.
Sen kör jag inte sporthoj Jörgen, utan touring, har faktiskt gummi på fotpinnarna :)

Mvh /Tobias
Ingen fara, vi har ju tom setts irl.
Jag misstänkte att ditt inlägg var skrivet med ögonglimt. Det var mitt svar med.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För det mesta ser de skitbra ut när de kommer glidandes i sina skinnställ, på sina fina orepade hojar. Sen tar de av sig hjälmen, och man tänker "nooo....", sen, när det blir lite varmt, och de knäpper upp stället, tänker man "NOOOOO!!!"

(För det mesta. Det finns hetingar också, men de tenderar att vara dumma i huvudet. :crash)

nathe01

Ny medlem
Gick med
26 May 2011
Hoj
lekhoj: Ducati 748, GSX 750 ES (såld), Triumph Legend TT (vandaliserad), senste: cb750-78
Då ska man passa på att bjuda på en rund tur! Antingen hem eller till närmsta buskage!

Nu på vinter säsong också :)

Det blir ju bara isglass kvar av paketet så någon tripp till buskagen lär ju inte leda någon vart. Men man kan ju alltid se det som någon slags uppvärmning inför nästa säsongs bravader :)

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
För det mesta ser de skitbra ut när de kommer glidandes i sina skinnställ, på sina fina orepade hojar. Sen tar de av sig hjälmen, och man tänker "nooo....", sen, när det blir lite varmt, och de knäpper upp stället, tänker man "NOOOOO!!!"

(För det mesta. Det finns hetingar också, men de tenderar att vara dumma i huvudet. :crash)

Det hörs ju att du skulle behöva åka lite hoj runt Örebro-trakterna istället!

yammar1

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2005
Hoj
S3 -05, Husaberg 650 -02
Ajaj, vilken smäll rakt i självförtroendet. Känns nästan värre än den gången jag knäade en skoda pickup i 70kmh!
Frågan är om man ser ut som ett stort NOOOOO eller är helt dum i huvudet, eller i värsta fall både och???
Vad sägs om en fika så kan du reda ut ett o annat åt mig ;-)
I övrigt är väl hojåkare som folk i allmänhet, fast bättre!

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
Håll till godo. Omröstningen är upplagd :D
Jag har frångott upplägget i originaltråden dock.

Last edited:
Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...