Vad tycker ni ang hojfest denna vinter? "del 2" (korrekt poll)

Datum vs Hojfest...?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

IronMike

Guest
:fyllisar :öl

Nu drar ju jakt & ölsäsong igång, dags att fundera ut lite kul för årets mörka månader...

Har "prel-bokat lör 24 jan" (i samband med mässan, känns rätt givet) ..Men frågan är om folket är intresserade av en stor fest senare i höst också? Tänkte kanske slutet av nov el början av dec... :fyllisar

Lör 29e November? Eller lör 6e dec? 6e dec kan ju bli jultema, fast ligger å andra sidan närmre fest #2 isåfall..

Hojta gärna till med förslag och åsikter! Ös på ba!

Samma stuk som tidigare isåfall, samma koncept som förr .. Hardrock Cafe, hojfilmer på skärmarna, utställning av hojjar mm mm.

För er som inte minns, eller va där, så hitta jag en sida me bilder från en av festerna:

http://www.badtoy.se/images/2007-12-01-sh-festen-hrock/ :yoparty

:tuttar

Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Alla dagar är bra, men ju förr desto bättre.:) :yoparty

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
29 nov o 24 jan har jag röstat på...
December blir lite fullplanerad ändå känns det som...

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
ja jävlar vilket drag det vart i den här tråden... faaaan va folk röstar :D

synd att dessa trådar måste "förpassas" till stockholmsforumet, många som aldrig tittar här, förra året var det ju dessutom folk som kom från andra delar av landet så jag tycker gott denna borde kunna flyttas till den allmänna delen :tummenupp

IronMike

Guest
Jag kan när som helst.Det tråkiga är att av alla som säger att dom kan det o det datumet så dyker typ 10% upp.Så jävla dåligt.

Så var det nog bara sista fekken i våras..men dom som va mitt i vintern var det riktigt bra uppslutning, iaf den första som va dec 2007 :)

IronMike

Guest
synd att dessa trådar måste "förpassas" till stockholmsforumet, många som aldrig tittar här, förra året var det ju dessutom folk som kom från andra delar av landet så jag tycker gott denna borde kunna flyttas till den allmänna delen :tummenupp
Det finns numer en tråd där också, men folk verkar i regel inte skriva så mkt i såna här trådar, utan dyker bara upp på angivet datum :)

Last edited:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Självklart ska den vara i samband med MC-mässan :hoppa

Last edited:

chiefwiggum

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
Ducati Monster 01
Tjena IronMike!

Bra intiativ! Rock on! Party helgen när mc-mässan är låter helgjutet! Kör en fest 29 november också. Har för mig att det var bra uppslutning sist.

/Chief

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Blev uppmanad att skriva här så nu gör jag det. 24jan, i samband med mässan kommer jag om inte jobbet sätter käppar i hjulet!

IronMike

Guest
Tjena IronMike!

Bra intiativ! Rock on! Party helgen när mc-mässan är låter helgjutet! Kör en fest 29 november också. Har för mig att det var bra uppslutning sist.

/Chief

Du är så välkommen ;) ..och alla andra likaså. Tror detta kan bli riktigt bra :yoparty

IronMike

Guest
Fan kanske inte e helt fel med en SH fest ändå!

Det är bra kod ..jag vet inte vilket datum som är bäst för första fekken dock, 29e nov eller 6e dec :näsblod

Vore enklare om någon bestämde åt mig, staplarna finns förvisso..men dom som röstat på "kommer i vilket fall som helst" kanske helre kommer på ena datumet iallafall, här så röstar de flesta på 29e nov...men hojpolare man surrat med i tel tycker 6e dec, fast dom skulle komma 29e ändå.

:rolleyes: :huvet

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...