and driving in figure eights around Sportbarbie.]
"Blyat"
and driving in figure eights around Sportbarbie.]
"Blyat"
Var det därför du raderade ditt första inlägg med videon?Tack för feedback allihopa! Läste igenom allas svar ordentligt så oroa er inte, missa ingen! Feedbacken uppskattas verkligen, tack!
Tog TS till sig av sabelhuggen, eller är han fortfarande ute på sin Highway to Hell...
Nope ..clownen e ute igen..senast igår med sina cjoola "snabba" kompisar denna gången.
Tydligen kallar dom sig "Team Fast" Tydligen fler galningar som härjar i mitt område.
Sista videon på kanalen var helt ok, jämfört med de tidigare. Iofs inget att se på iofs, men inget att anmärka på heller.Tog TS till sig av sabelhuggen, eller är han fortfarande ute på sin Highway to Hell...
Nope ..clownen e ute igen..senast igår med sina cjoola "snabba" kompisar denna gången.
Tydligen kallar dom sig "Team Fast" Tydligen fler galningar som härjar i mitt område.
Sista videon på kanalen var helt ok, jämfört med de tidigare. Iofs inget att se på iofs, men inget att anmärka på heller.
Snabb körning utan gångtrafikanter vid vägen och viktigast INGA BARN vid vägen. Då klagar inte jag i alla fall.
Sen var det väl Team Fast från Ängelholm som syntes på några tröjor. Det är väl en sådan där Fejjan grupp tror jag
Ja.... Jag kanske gick händelserna i förväg här."Sista"?
Mvh
S-E Mantik
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar