Vad tycker ni om min Sachs zz125

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Ducati 748 2002
Hm, Yamaha Dt-teknik, med tysk precision och läcker lack...
Tyvärr, jag kan inget annat än tycka om den. :huvet

Du ska känna dig ganska nöjd över ditt kap vågar jag anse beträffande vad jag ser från bilderna. Och idag är det bara kring två månader tills temperaturen är lämplig att ta fram hojen på nytt här i Finland-JOY! :)
 

zz-sm

Apsolut_jejk@hotmail.com
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Kulltorp
Hoj
Suzuki GSXR 750 -99, Yamaha YZF450 -04, Honda 500 hydrostatic -03, Sachs ZZ125 -99 SÅLD , Yamaha YZ 125 -96 SÅLD
Mikael Cagiva skrev:
Hm, Yamaha Dt-teknik, med tysk precision och läcker lack...
Tyvärr, jag kan inget annat än tycka om den. :huvet

Du ska känna dig ganska nöjd över ditt kap vågar jag anse beträffande vad jag ser från bilderna. Och idag är det bara kring två månader tills temperaturen är lämplig att ta fram hojen på nytt här i Finland-JOY! :)

:yoparty
 

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Riktigt fin! :tummenupp Det enda som kunde vart snyggare är väl frontkåpan, men annars e den riktigt fin! :banana
 

zz-sm

Apsolut_jejk@hotmail.com
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Kulltorp
Hoj
Suzuki GSXR 750 -99, Yamaha YZF450 -04, Honda 500 hydrostatic -03, Sachs ZZ125 -99 SÅLD , Yamaha YZ 125 -96 SÅLD
klotter skrev:
8 av 10 i dregelfaktor :D

det fulste med den är att det inte finns någon kåpa vid avgassystemet... :(
 

EazyD

En superhjälte för dig...
Gick med
11 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I April
Jag tycker inte att den är snygg.
Lacken är ful, ljuddämapren är bland dom fulaste jag sett.

Tips....

Lacka den svart. Köp en KTM Supermotard fram skärm. Ta bort järn saken som sitter på kåpan längst bak. Byt krök och ljuddämpare eller bara ljuddämpare.

Gör du det här så har du skapat en av Sveriges snyggaste Supermotarder, mmm jag kan bara tänka mig mig vilken snygging.
 

zz-sm

Apsolut_jejk@hotmail.com
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Kulltorp
Hoj
Suzuki GSXR 750 -99, Yamaha YZF450 -04, Honda 500 hydrostatic -03, Sachs ZZ125 -99 SÅLD , Yamaha YZ 125 -96 SÅLD
EazyD skrev:
Jag tycker inte att den är snygg.
Lacken är ful, ljuddämapren är bland dom fulaste jag sett.

Tips....

Lacka den svart. Köp en KTM Supermotard fram skärm. Ta bort järn saken som sitter på kåpan längst bak. Byt krök och ljuddämpare eller bara ljuddämpare.

Gör du det här så har du skapat en av Sveriges snyggaste Supermotarder, mmm jag kan bara tänka mig mig vilken snygging.


ljuddämparen tycker inte jag om heller.. det skulle nog sitta finnt med lite dikaler på kylarvingarna..
 

zz-sm

Apsolut_jejk@hotmail.com
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Kulltorp
Hoj
Suzuki GSXR 750 -99, Yamaha YZF450 -04, Honda 500 hydrostatic -03, Sachs ZZ125 -99 SÅLD , Yamaha YZ 125 -96 SÅLD
EazyD skrev:
Jag tycker inte att den är snygg.
Lacken är ful, ljuddämapren är bland dom fulaste jag sett.

Tips....

Lacka den svart. Köp en KTM Supermotard fram skärm. Ta bort järn saken som sitter på kåpan längst bak. Byt krök och ljuddämpare eller bara ljuddämpare.

Gör du det här så har du skapat en av Sveriges snyggaste Supermotarder, mmm jag kan bara tänka mig mig vilken snygging.

att lakera den svart skulle vara ganska grymmt faktist..
 

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Ort
Malmö, Kirseberg
Hoj
Cbr 600f -99
Jag var den andra som har en. Men en -01:a. Fattar inte varför man säger bortskämd då det faktiskt finns de som har betalat själv (t.ex jag själv)
Jag har iallafall en gul svart -01:a med annan krök (förmodligen från en cross) och en effekt ljuddämpare. Har du reggat din än? Ska själv fixa tid imorgon. När skaffade du den?? Kom själv hem i Fredags med min. Dem är jävligt grymma och fan vilket acc ändå. Håller med Mikael Cagiva om att det är framkåpan som är asfin. Har du hunnit köra mycket än eller?? Vad kostade den?? Och en sista sak. Var ligger Kulltorp :va Grymm hoj iallafall. (har ju en själv) Så :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp
 

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Mikael Cagiva skrev:
Va, näe, frontkåpan är ju av de snyggaste ja sett tillsammans med de nyaste Hussorna :confused: ...
Hehe jo, smaken e som baken. Jag tycker väl att formerna är lite konstigt. Den är väldigt "hög" på ngt sätt. Men jag tycker att lacken fräck, lite annorlunda. Ha kvar den! ;)
 

Therudeboy

Guest
Mr.Dna skrev:
Var ligger Kulltorp :va



Nästan jämte high chapparall bättre än så går det nog inte förklara det för det är världens minsta samhälle och knappt utmärkt på kartan :D
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Okej jag ska sluta, Sorry,
det var inte meningen att det skulle bli så Moppe Moppe,
om det e intresant fortfarande så heter Jag Niklas och går på Östrabo y

//Niklas
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top