This is what you get
Jag mätte även på
Storlek 42
Uppskatta bäst du kan
Måttbandet framtill
Yttermått storlek 42 innersko
Nu blir det film
Storlek 43
Måttbandet framtill
Yttermått storlek 43 innersko
Nu har jag inte provsmällt med dom men det var någon annan som gjort på forumet med strålande resultat och en stor anledning att jag slog till. Någon hade även hårdtestat någon protoyp till ett par high tech med tuft namn som jag tittade på som alt. för att tillgängligheten minst sagt är svår för Daytona. Hur det nu var hade han smashat foten ordentligt och gav inte många ören för dom, trots den övertygande marknadsföringen...
Daytona, Security Evo, är ruskigt bekväma och jag har bokstavligen sprungit med dom när jag varit flaggvakt eller haft dålig tidsuppfattning när min grupp skulle ut utan att tappa fötterna. Helt klart grymma! Käft håller dom också, inget gnäll som plastpjäxorna från kina.
Men, jag blev rekommenderad denna modell för att sulan är stryktåligare än någon räjsigare version och den har hållt ihop bra. Dragkedja har jag dock fått byta på båda och nitningen för innerskona ramla isär i samma veva, inga problem för skomakaren att fixa endera men så att du vet. Gör inte samma miss som jag bara, lämnade in ena stöveln först för ny dragkedja och en vecka efter jag fått tillbaka den slog jag näsblod på mig själv med den andra, typ = byt båda den dagen det blir aktuellt.
Haft mina sen 2009 fast då var det snö så säg 2010 då och dragkedjorna sa upp sig efter välanvända 5-6 år, jag tror inget bättre för några andra.
Originalkedja
Ej original, skomakaren tyckte original var flott men kunde inte få tag på felvänd som den vilket är för att hålla vatten ute om jag kommer ihåg rätt. Kört i ur o skur med båda, visst gore tex är det inte men inget problem för mig.
Nitningen, två per innersko som skomakaren panga dit igen för 0 pengar
Hoppas du får nytta av detta