2FAST4U
Medlem
- Gick med
- 7 Mar 2003
- Hoj
- CBR 1100 Blackbird streetfighter , Aprilia RSVR,Can am Outlander 800 xxc , Triumph Daytona 675 , Honda CB750 Caferacer.
2FAST4U skrev:Ska jag sätta på cross styre eller behålla cliponsen,(ger lite mer klassiskt cafestuk med cliponsen tycker jag själv)är röven för hög ?Vill inte ha för mycket tyskstuk !
2FAST4U skrev:Ska jag sätta på cross styre eller behålla cliponsen,(ger lite mer klassiskt cafestuk med cliponsen tycker jag själv)är röven för hög ?Vill inte ha för mycket tyskstuk !
När jag sitter o tittar på bilderna så ser det faktiskt sämre o sämre ut !Aratron skrev:röven är faktigst lite hög...
Klart du ska smacka dit ett crosstyre,mäktig hoj.2FAST4U skrev:Ska jag sätta på cross styre eller behålla cliponsen,(ger lite mer klassiskt cafestuk med cliponsen tycker jag själv)är röven för hög ?Vill inte ha för mycket tyskstuk !
2FAST4U skrev:När jag sitter o tittar på bilderna så ser det faktiskt sämre o sämre ut !
Får ut o ta fram vinkelslipen igen o göra om !
Ja du har kanske rätt !nicce skrev:klart som fan att du ska på med crosstyre.
de där ser ju bara dumt ut.
den blir läcker den där när du fått dit styret och en lack kanske.
Man tackar !Wiseguy skrev:Röven är inte för hög ifall du sätter dit ett crossstyre.
Röven skall vara i samma höjd som tanken eller crosstyret för att det skall harmonisera. Den skall inte vara högre.
Sen är ju röven lite stor förvisso. Så den ser högre ut än den egentligen är.
Snygg enkelsving btw
Sen tror jag att den sticker ut lite mer pågrund av att den skär sig i färg mot övriga hojen,kommer nog att smälta in bättre när jag får färg på den !Wiseguy skrev:Röven är inte för hög ifall du sätter dit ett crossstyre.
Röven skall vara i samma höjd som tanken eller crosstyret för att det skall harmonisera. Den skall inte vara högre.
Sen är ju röven lite stor förvisso. Så den ser högre ut än den egentligen är.
Snygg enkelsving btw
Tycker med att det är skönt att åka med clipons,men den kanske blir snyggare o mer lekbar med crosstyre.Ingel skrev:kör med det som känns bäst.
personligen föredrar jag att åka med clipon
2FAST4U skrev:Man tackar !
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!