Vad var det för idioter idag på väg mot Täby på motorvägen?

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Jag tror det var tre eller fyra gossar idag som brände på motorvägen mot Täby från Sthlm. En gille med en GSXR som wheela i vänsterfilen där det var tättrafik, sväng och 90väg. Sen var det några gossar bakom som säkerligen höll på likadant. En bit fortare än resten av trafiken gick det iaf, och såg allmänt livsfarligt ut.

Kimze

?
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
På gång
Villee skrev:
Jag tror det var tre eller fyra gossar idag som brände på motorvägen mot Täby från Sthlm. En gille med en GSXR som wheela i vänsterfilen där det var tättrafik, sväng och 90väg. Sen var det några gossar bakom som säkerligen höll på likadant. En bit fortare än resten av trafiken gick det iaf, och såg allmänt livsfarligt ut.

Att folk inte har lärt sig av alla olyckor som redan varit.
Folk tror dem är så jäkla säkra på sin sak men icke när dem ligger där på sjukhuset om dem nu överlever ens :fatta!

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Kawa_GPX600R skrev:
dags igen för moralsnutarna att rycka ut :corn

Det va ingen låg wheelie heller, inte långt från att flippa över, inga säkerhetsmarginaler alls som det såg ut, och det fanns bilar både framför, bakom och på sidan med mindre än 50m. Sen hade det precis blivit 90 väg från 70, så bilarna körde nog inte mer än 80, och dessa grabbar säkert närmare 110+

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
RSV1000R Factory
"Vad var det för idioter idag på väg mot Täby"

Kanske inte faller alla i smaken men "idiot" är man redan när man sätter sig på en MC. De kanske är mästare på att wheela och kan bedömma riskerna bättre själva.

TJÄRRING !!!!!!!!!!! :D

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Jag tycker knappast det handlar om moral nu när han säger att dessa killar inte ens tar sitt eget ansvar. Nu vet jag inte om de här var med nån klubb eller nåt, Men de flesta som är med i nåt har så mkt vett i skallen att de kör där det inte är så mkt trafik.

Gick med
16 Sep 2003
Hoj
Kawasaki GPX600R
#Olsson# skrev:
"Vad var det för idioter idag på väg mot Täby"

Kanske inte faller alla i smaken men "idiot" är man redan när man sätter sig på en MC. De kanske är mästare på att wheela och kan bedömma riskerna bättre själva.

TJÄRRING !!!!!!!!!!! :D

:tummenupp

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Om jag kunde wheela i 90 någon längre stund så skulle det ha kunnit varit jag, men nu är jag så usel så det kan inte ha varit jag.
Men idiot? Jajjemen, det e jag det! :tummenupp

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Jaja, moralkärring och allt det där....
Ta det lugnt när det är mycket trafik, hur jävla svårt kan det va...? :kocko

HanneZ

Guest
Man får inte tycka att dom e dumma, då e man moralkärring, tycker man dom e coola så e man wannabie samt dum i huvudet. Då får jag väl helt enkelt önska att dom blir köttfärs istället för invalider så ja slipper o pröjsa(lika mycket) i försäkring nästa år!

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
Äch!
jag höll 200blås på slangen i söderledstunneln och allt detta med ett par :tuttar bakpå!

don`t kill me! :död

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...