Vad var det för idioter idag på väg mot Täby på motorvägen?

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
Villee skrev:
Jovisst kan man få ett leende på läpparna när man på en närmast tom väg ser nån och göra en kontrollerad wheelie, men när det är nån idiot som ställer hojjen i alltför kraftig lutning med tanke på att det finns bilar överallt, så ser jag det som bara ren idioti. Det är ju inte bara mcföraren som skadas om 150-200kg motorcykel slungas på någons vindruta.

men lilla vännen.. Nu ska du inte hetsa upp dig. det är inte lätt att hålla igen när man väl sitter bakom styret. man gör dumma grejor ibland. så enkelt är det. men att kalla dom idioter.. då ställer du dig i samma led som alla sura gamla gubbtjyvar.

köp en custom för bövelen!! :tummenupp

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Chille skrev:
men lilla vännen.. Nu ska du inte hetsa upp dig. det är inte lätt att hålla igen när man väl sitter bakom styret. man gör dumma grejor ibland. så enkelt är det. men att kalla dom idioter.. då ställer du dig i samma led som alla sura gamla gubbtjyvar.

köp en custom för bövelen!! :tummenupp

Ok, skillnad på idiot och idioti, men runt den skaran placera de sig själva. :7peta

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag körde 190 på 70-väg idag, med skjuts. Polisen stoppade mig. Sen wheelade jag också. Med en lånad hoj. Åsså skrapade jag knät i marken. Den lånade MC-n har ett ljudligt avgasrör också.

Jag tycker att det är roligt att köra motorcykel.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Villee skrev:
Ok, skillnad på idiot och idioti, men runt den skaran placera de sig själva. :7peta
HAr du inte kört hoj innan???? Om inte, kom tebax om ett år o berätta hur det går med din körning, ok????

Är man idiot för att man kör bakhjul??? Tycker du är idiot oxo som uttalar utan att du ens äger en hoj isf.....

Och kom ihåg, det var WCX som körde och vi kör som vi vill, uppfattat???
Ge då fan i dina personangrepp o smädelser och kalla oss idioter va???
R

Gick med
16 Sep 2003
Hoj
Kawasaki GPX600R
asså man blir så jävla trött på alla som gnäller hela tiden har ni inget liv eller för de flesta skiter nog i vilket,, Vi vet alla riskerna med att köra hoj så who gives a fuck, ? för helvete skaffa ett liv o sluta böla jag kommer fortsätta köra precis som jag vill jag skiter fullständigt i vad ni säger

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
Ravetrancer skrev:
HAr du inte kört hoj innan???? Om inte, kom tebax om ett år o berätta hur det går med din körning, ok????

Är man idiot för att man kör bakhjul??? Tycker du är idiot oxo som uttalar utan att du ens äger en hoj isf.....

Och kom ihåg, det var WCX som körde och vi kör som vi vill, uppfattat???
Ge då fan i dina personangrepp o smädelser och kalla oss idioter va???
R

Jag håller med dej.. Men jag tror just detta handlar om några killar i sthlm.. men du har helt rätt. grabben borde bli torr bakom öronen först.. :tungan

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Kawa_GPX600R skrev:
asså man blir så jävla trött på alla som gnäller hela tiden har ni inget liv eller för de flesta skiter nog i vilket,, Vi vet alla riskerna med att köra hoj så who gives a fuck, ? för helvete skaffa ett liv o sluta böla jag kommer fortsätta köra precis som jag vill jag skiter fullständigt i vad ni säger
Det är Lördag och om jag vore 19 bast så skulle jag ut å ragga brudar istället för att gnälla på moralkärringar på nätet, get a life looser.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Chille skrev:
Jag håller med dej.. Men jag tror just detta handlar om några killar i sthlm.. men du har helt rätt. grabben borde bli torr bakom öronen först.. :tungan
Jag vet att det inte var vi, men vi kan ta på oss skulden ändå:)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Kawa_GPX600R skrev:
Vi vet alla riskerna med att köra hoj så who gives a fuck, ?

Jag bryr mig, för jag vill inte bli ihjälkörd av någon ansvarslös halvmesyr som tycker han är häftig bara för att det enligt honom är häftigt att skita i riskerna med att stunta bland folk/medtrafikanter. Självklart vill jag inte se någon annan död eller skadad heller.

Stunta och kör fort, men gör det med lite ansvar, hänsyn till andra och risker...

//@

Gick med
16 Sep 2003
Hoj
Kawasaki GPX600R
GAH!!!!!

tror du man sitter inne här en lördag ge dig fjant! man drar möjligt viss in till stan när klockan närman sig 23 fan inte innan HAHAH eller du vill festa så du hinner hem till bollibompa ???

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR1100R skrev:
Det är Lördag och om jag vore 19 bast så skulle jag ut å ragga brudar istället för att gnälla på moralkärringar på nätet, get a life looser.
just det din barnunge, du kan ju inte va mer än 14 i huvet så ut nu sätt dig bakom en skola på en bänk med fjortisarn :) ;) *ironi*

Syns vi imorrn eller?

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawa_GPX600R skrev:
GAH!!!!!

tror du man sitter inne här en lördag ge dig fjant! man drar möjligt viss in till stan när klockan närman sig 23 fan inte innan HAHAH eller du vill festa så du hinner hem till bollibompa ???
Jag sitter hemma idag med ungarna och bollibompa har vi på video, seså ut nu å ragga fjortisar istället :tuttar

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
d1ce skrev:
Jag bryr mig, för jag vill inte bli ihjälkörd av någon ansvarslös halvmesyr som tycker han är häftig bara för att det enligt honom är häftigt att skita i riskerna med att stunta bland folk/medtrafikanter. Självklart vill jag inte se någon annan död eller skadad heller.

Stunta och kör fort, men gör det med lite ansvar, hänsyn till andra och risker...

//@
gnäll på UnderDOG då för han wheelar i bostadsområden o mellan bilar....

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ravetrancer skrev:
just det din barnunge, du kan ju inte va mer än 14 i huvet så ut nu sätt dig bakom en skola på en bänk med fjortisarn :) ;) *ironi*

Syns vi imorrn eller?
Nope jag är körd denna helg, har alltid ungarna udda helger, men vi ses väl snart :kär

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Ravetrancer skrev:
gnäll på UnderDOG då för han wheelar i bostadsområden o mellan bilar....

Kom just att tänka på det... :) (att det diskuteras och att jag inte klagar på någon i något enskilt fall) men att säga "who gives a fuck" till risker när det handlar om liv och hälsa måste betraktas som riktigt hjärndött.

//@

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
d1ce skrev:
Kom just att tänka på det... :) (att det diskuteras och att jag inte klagar på någon i något enskilt fall) men att säga "who gives a fuck" till risker när det handlar om liv och hälsa måste betraktas som riktigt hjärndött.

//@
ja men skicka UD ett pm då.....
Sen kan du skicka ett till WCX eftersom det var vi som wheela idag:)

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring