GSXR1100R
The older i get the faster i was
Du är fan dum på riktigt :kockoGSXR1100R skrev:Vad menar du din senila gubbjävel jag ska spöa skiten ur dig
Du är fan dum på riktigt :kockoGSXR1100R skrev:Vad menar du din senila gubbjävel jag ska spöa skiten ur dig
jag kommer tebax efter filmen era idioterGSXR1100R skrev:Vad menar du din senila gubbjävel jag ska spöa skiten ur dig
är du dum på riktigt???HanneZ skrev:Då får jag väl helt enkelt önska att dom blir köttfärs istället
Tänk på nåt bättre så går det fortare.....GSXR1100R skrev:Det fixar jag på 4 minuter
smiler skrev:Tänk på nåt bättre så går det fortare.....
Lycka till och kom ihåg att den som är kräsen blir utanKawa_GPX600R skrev:Nä grabbar håll ställningarna medans jag är borta ska ragga 14tisar nu
GSXR1100R skrev:Lycka till och kom ihåg att den som är kräsen blir utan
Han e brudKawa_GPX600R skrev:DU de e så sant som det var skrevet, men du utsende e inte allt kul att han e brud som man kan prata med, men ok de behöver inte vara lika skabbiga som jag
du e inte klok,garvar så jag får ont i magen härGSXR1100R skrev:Vad menar du din senila gubbjävel jag ska spöa skiten ur dig
Du förstod inte vad jag menaSkorpan skrev:är du dum på riktigt???
hur fan kan man önska att nån dör???
och hur fan tror du att hon ska gå när hon har rullator???? :kockoJocke W skrev:När ja köper min motard ska jag samla ihop ett gäng med motard åkare och skapa den mest outlaw motard mcklubbs gringos som finns! Vi kommer knappast stanna för tant agda med rulatorn som går över övergångsstället! DET ÄR HÅRT!
klart man gör, det e jag som e lite :kockoHanneZ skrev:Går man inte med en rullator? Eller tänker ja på fel pryl?
HanneZ skrev:Lr så är det WCX inspirerade rullatorer ni kör me där nere i götet, minnmonterad rad-4 undar handväskan o inlines efter, tjoho va de går!
Ja håller med dig man får väl ta lite hänsyn till trafiken och polarna bredvid,motardnisse skrev:Jag tycker knappast det handlar om moral nu när han säger att dessa killar inte ens tar sitt eget ansvar. Nu vet jag inte om de här var med nån klubb eller nåt, Men de flesta som är med i nåt har så mkt vett i skallen att de kör där det inte är så mkt trafik.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|