Vad vill du elda upp?

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Anledningen till att det brann i det virkesupplaget var att en maskin tog eld, den stod i nedförslut från upplaget, så även om diverse vätskor skulle ha runnit ur maskinen så hade det runnit åt andra hållet.
När dom allierade eldade upp Dresden, dvs först lite vanliga bomber så husen blev uppluckrade, och sen brandbomber på det, sögs folk mm in i husen av draget när det brann :näsblod :brinnerup Jävla vidrigt att bli insugen i ett hus som brinner :(

Räcker det inte att hon tjuvröker för att hon ska självantända? :va Jag har träffat henne, jag har aldrig någonsin sett en mer sliten människa, iofs var det under hennes blötaste period, men ändå :zpy

Last edited:

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Skulle vilja säga parkeringsgarage uppe i Hovsjö,men det e alltid någon som hinner före..

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Räcker det inte att hon tjuvröker för att hon ska självantända? :va Jag har träffat henne, jag har aldrig någonsin sett en mer sliten människa, iofs var det under hennes blötaste period, men ändå :zpy

Bra då är det bara att bjuda henne på lite bensin då. Eller diesel kanske är effektivare.

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
OOOOOH guuuuud nej, inte Borås!

Jag vill ha Alingsås för mig själv fritt från Boråsare som kör bil som nackade hönor med jävligt breda hängslen o smäppa med.

Låt Borås bestå

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
OOOOOH guuuuud nej, inte Borås!

Jag vill ha Alingsås för mig själv fritt från Boråsare som kör bil som nackade hönor med jävligt breda hängslen o smäppa med.

Låt Borås bestå

Du utgår ifrån att dom inte skulle vara kvar.............

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
När dom allierade eldade upp Dresden, dvs först lite vanliga bomber så husen blev uppluckrade, och sen brandbomber på det, sögs folk mm in i husen av draget när det brann :näsblod :brinnerup Jävla vidrigt att bli insugen i ett hus som brinner :(

Jodå så var det nog:D

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Valfri husvagnsfabrik brukar jag drömma om att elda upp, speciellt under industrisemestern.

Äh du är bara avundsjuk att jag kan susa där fram i 80blås som en stoppkloss och vara nöjd!

I oss alla bor det en kamin man. Själv eldar jag allt jag kommer över i min kamin. Pinnarna hunden hittar ute, gammla pallar och en barn vante jag hitta på min tomt:)

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
planetearth.jpg

Fatta att få se den i lågor. Från avstånd eller första parkett. Sweet release!

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
kossor...enorma mängder av kossor, jag vill anordna sveriges största bbq.

[YOUTUBE-ID]srjszz03RoY[/YOUTUBE-ID]

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Jag skulle vilja elda upp Lars Vilks samtliga "installationer" av stockar, han ska hålla sig till att göra rondellhundar....
Nimis, med Lars Vilks stående i tornet. Jävla tomte. :dummer

nimis2.jpg

nimis3.jpg

nimis1.jpg

Konstnär, my ass, provokatör är rätt beskrivning. Eller mediahora, värre än Linda Rosing.
Han är verkligen Nimis personifierad.

"Nimis (lat. "too much") is situated on the peninsula of Kullaberg in the south of Sweden - now an independent state Ladonia."

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...