När dom allierade eldade upp Dresden, dvs först lite vanliga bomber så husen blev uppluckrade, och sen brandbomber på det, sögs folk mm in i husen av draget när det brann Jävla vidrigt att bli insugen i ett hus som brinnerAnledningen till att det brann i det virkesupplaget var att en maskin tog eld, den stod i nedförslut från upplaget, så även om diverse vätskor skulle ha runnit ur maskinen så hade det runnit åt andra hållet.
Räcker det inte att hon tjuvröker för att hon ska självantända? Jag har träffat henne, jag har aldrig någonsin sett en mer sliten människa, iofs var det under hennes blötaste period, men ändåGudrun Schyman
Räcker det inte att hon tjuvröker för att hon ska självantända? Jag har träffat henne, jag har aldrig någonsin sett en mer sliten människa, iofs var det under hennes blötaste period, men ändå
Öland.
Jävla skitÖ
Det hette från början Ödeland.
OOOOOH guuuuud nej, inte Borås!
Jag vill ha Alingsås för mig själv fritt från Boråsare som kör bil som nackade hönor med jävligt breda hängslen o smäppa med.
Låt Borås bestå
När dom allierade eldade upp Dresden, dvs först lite vanliga bomber så husen blev uppluckrade, och sen brandbomber på det, sögs folk mm in i husen av draget när det brann Jävla vidrigt att bli insugen i ett hus som brinner
Valfri husvagnsfabrik brukar jag drömma om att elda upp, speciellt under industrisemestern.
Fatta att få se den i lågor. Från avstånd eller första parkett. Sweet release!
Fatta att få se den i lågor. Från avstånd eller första parkett. Sweet release!
Hade ni skjutit upp den brinnande soffan 200 meter i luften också hade det varit tufft.Istället för att skjuta raketer ska vi elda upp en liten soffa imorgon... Men det kanske inte är lika tufft....
Valfri husvagnsfabrik brukar jag drömma om att elda upp, speciellt under industrisemestern.
Nimis, med Lars Vilks stående i tornet. Jävla tomte.Jag skulle vilja elda upp Lars Vilks samtliga "installationer" av stockar, han ska hålla sig till att göra rondellhundar....
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|