kanske något som är bortprioriterat i dagsläget som hon älskade att göra förr innan hus å barn.
Vill du ha en upplevelse så hojta till så skall jag fixa ett bra pris!
Köpte en tatuering till min. Hon hade tjatat om en stor lotusblomma i nacken, i färg, i ett år. Så det blev lite som en present till mig med, att få tyst på henne.
Plasttuttar så blir alla nöjda!
Nej, vill hon ha en hammock så ska hon få det, det är ju hon som fyller år.
Att åka iväg tillsammans är alltid bra, spa eller vad som.
Det där stämmer in på hela min bekantskapskrets.
den kommentaren gjorde tydligen att du hamnade med på SH bladet
http://www.sporthoj.com/forum/showt...yddskl%E4der&p=5581686&viewfull=1#post5581686
Ja, min tjej blir kärring snart och jag är som vanligt ute i tid och planerar och denna gång är det hela två veckor tillgodo.
Så, vad köper man till en tjej som redan borde vara nöjd med allt då hon är tillsammans med mig?
Budget? Ja, då vi renoverar hus och stuga för fullt och lever på en lön i stort sett då hon är mammaledig så vet jag att hon blir sur om det kostar för mycket så max 3-4000:-.
Dessutom har jag köpt ett partytält för 3000:- till hennes fest men det fick jag tydligen inte räkna som present
Hon har önskat sig en hammock. En h-a-m-m-o-c-k. Det känns ju väldigt kul att ge bort en hammock till sin sambo i födelsedagspresent, eller inte. Men det gör ju saken väldigt enkel förvisso, hittar jag inget annat eller får något briljant förslag från er så kan jag alltid köpa en hammock men det är absolut sista utvägen.
Spa-weekend där jag bjuder med mig själv, det brukar väl vara uppskattat av flickvänner? Lite genomskinligt att fråga så här två veckor innan hon fyller...
Så, kom med förslag. Vad fick era flickvänner/fruar/älskarinnor när de fyllde 30?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|